• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Uuuuhm, beneden volgens mij. Je had ermee toch naar het vliegveld gebeld." zei ik glimlachend. Sommige mensen waar ook zo vergeetachtig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik krul mijn vingers in zijn donkere haar en neem zijn geur even in me op. 'Je ruikt lekker,' fluister ik tegen zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maar jij ruikt goddelijk." zeg ik zacht terug. Met mijn hand streel ik over haar onderrug.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je overdrijft,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Helemaal niet." mompel ik en ik leg mijn haar in haar nek en haar, zodat ik eraan kan ruiken. Ik zucht zachtjes. "Heerlijk."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik voel dat mijn wangen een beetje warm worden. 'Mag ik je nu wel bedanken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Vooruit." Ik glimlach lichtjes en kijk haar aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'In dat geval, dank je,' zeg ik glimlachend waarna ik hem een klein kusje geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik geef haar een kus op haar neus. "Geen dank."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach als hij een kus op mijn neus geeft en krul mezelf tegen hem aan. 'Als je je zelf moet vergelijken met een vampiers uit boeken of films. Lijk je dan meer op de vampiers uit Twilight, Vampire Diaries of nog iets anders?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik kijk die bullcrap niet." lach ik. "Het enige wat ik ooit gekeken heb is Buffy, dat was vermakelijk maar erg onrealistisch."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Vampire Diaries is nog best wel leuk hoor,' protesteer ik. 'Maar Twilight is inderdaad niet echt goed.' Ik lach zachtjes bij het idee van een glinsterende Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Wat is er zo grappig?" vraag ik serieus.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk Luca aan en moet me best doen om niet te gaan lachen. 'Oh, gewoon,' zeg ik nonchalant. 'Het idee van jij die glinstert,' ik begin weer zachtjes te lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Glinstert? Waarom zou ik glinseren, ik ben geen homo!" Ik kijk haar fronsend en gefrustreerd aan.


    Your make-up is terrible