• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik.
    "Ik ben zo terug." Mompel ik en loop naar de deur. Met elke stap die ik zet zakt de moed me meer en meer in de schoenen. Mijn gedachten gaan als een razende tegen elkaar tekeer als ik over de gang loop en voor zijn deur stil sta en aanklop.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik bleef rustig zitten en een keek een beetje om mijn heen. Hopelijk gaat alles goed met Chèlle.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Het lukt je goed,' fluister ik glimlachend terug. Een warm gevoel gaat door me heen als zijn handen teder over mijn lichaam glijden. Het kussen voelt fijn en veilig. Ik haal even mijn lippen van die van hem als er op de deur geklopt wordt. 'Niet open doen,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 23:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik schud mijn hoofd, ik wil nu ook helemaal niet gestoord worden. "Wat?" vraag ik op een zachte toon naar de deur.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca, kan je één klein momentje komen alsjeblieft?" Vraag ik zacht, met een brok in mijn keel. Ik heb nog nooit echt mijn excuses aan Luca aangeboden.
    "Ik wil je iets vertellen."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Niet nu." mompel ik. Ik zet mijn lippen weer kort tegen die van Cassie, helemaal afgeleid.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca, alsjeblieft. Het is echt belangrijk." Smeek ik haast.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Even ben ik bang dat Luca toch naar de deur gaat, naar Chèlle. Maar hij doet het gelukkig niet. Als hij zijn lippen weer tegen die van mij zet kus ik zachtjes terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Onmogelijk belangijker dan dit. "Chèlle." zeg ik zeurderig. "Niet nu. Leer je lesje maar eens. Misschien overdrijf je de volgende keer dan niet zo."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar daar gaat het juist over." Snik ik zachtjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dat kan ook later." zucht ik. Ik kus haar weer zacht, mijn handen aaien over haar rug.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar het is echt heel belangrijk." Mompel ik gekwetst.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ja, je vind jezelf altijd heel belangrijk." zeg ik. Ik ben zo blij dat de deur op slot zit.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ergens krijg ik een beetje een schuldgevoel, maar ik wil gewoon dat Luca nu hier blijft. Ik ril lichtjes als zijn handen over mijn rug aaien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dit gaat niet eens over mij." Ik laat me tegen de muur aan naar beneden glijden.
    "Alsjeblieft Luca, ik meen het deze keer."


    We'll still love each other, forever and always. <3