• I love you all so much, I'll never stop with that. <3

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:34 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Lanter schreef:
    Daaaag, en als je ooit terug durft te komen of mee durft te lezen, zal je een wel heeeeeeeeel groot probleem hebben......

    WE hebben hier 2 Taekwondo-kids (krul)

    Lanter schreef:
    Daaaag, en als je ooit terug durft te komen of mee durft te lezen, zal je een wel heeeeeeeeel groot probleem hebben......


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    oké dit wordt een lange. Jep dat was ik. Maar ik noemde jullie geen onzin, maar het topic. En dat was een grote fout en daarvoor heb ik me ook geexcuseerd bij, ik denk Sanne(?), maar dat weten de meesten niet. En dat was ook gewoon omdat ik die foto van iemand zag vervormd tot een vis, of zo. Geen idee wat het was, maar sorry dus tegen iedereen. En ik ga jullie nu weer ff blij maken, want ik kom hier nooit meer terug en deze keer zal ik echt nooit meer terug komen. maar wie waren die Laura en die andere die je daarstraks zei?
    Jij zei zelf 'Ik heb alles gelezen hier.' Dat waren fucking dingen dat alles behalve onzin waren. Ga maar lekker terug naar het OMG topic en ga daar mensen lastig vallen en donder hier alsjeblieft voor altijd op. En wie die andere mensen zijn? Dat gaat je geen fuck aan. Dat zijn dingen tussen ons, tussen vriendinnen. En ben jij dat? Nee. En dat zal je ook nooit worden. Dus ga maar lekker weg tot ik écht boos word.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    dubbel.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 17:11 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    oké dit wordt een lange. Jep dat was ik. Maar ik noemde jullie geen onzin, maar het topic. En dat was een grote fout en daarvoor heb ik me ook geexcuseerd bij, ik denk Sanne(?), maar dat weten de meesten niet. En dat was ook gewoon omdat ik die foto van iemand zag vervormd tot een vis, of zo. Geen idee wat het was, maar sorry dus tegen iedereen. En ik ga jullie nu weer ff blij maken, want ik kom hier nooit meer terug en deze keer zal ik echt nooit meer terug komen. maar wie waren die Laura en die andere die je daarstraks zei?

    Dat is niet interessant voor jou.
    wij mogen jou niet, want je hebt ons toch als topic onzin genoemd. Jij bent gewoon sneu met wat je heb gezegd, en dat je niet het lef heb gehad dat je gewoon reageerde. maar als ik jou echt zou zien nu he, dan ben je echt de lul.


    Some things are changing too much.

    Confessor schreef:
    (...)
    WE hebben hier 2 Taekwondo-kids (krul)

    En een hockeyster. 2 zelfs (A)


    Some things are changing too much.

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    En een hockeyster. 2 zelfs (A)


    En iemand die kan slaan en met tennisrackets en tennisballen kan meppen. *O*


    Remember when...

    OMTomlinson schreef:
    O ja en ik zal ook niet meelezen
    BETER DOE JE DAT NIET NEE, VOORDAT IK JE ECHT PERSOONLIJK OP KOM ZOEKEN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    En een hockeyster. 2 zelfs (A)

    En Joëlla en ik zijn suppah-ninja's, Dus pas maar op (cat).

    Confessor schreef:
    (...)
    WE hebben hier 2 Taekwondo-kids (krul)

    YEAHHHHH


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Attracted schreef:
    (...)

    En iemand die kan slaan en met tennisrackets en tennisballen kan meppen. *O*
    En iemand die kan voetballen en zo die bal recht in je fucking gezicht trapt of ervoor zorgt dat je heeeel lang niet kan lopen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Let's take this moment to adore my husband.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    En een hockeyster. 2 zelfs (A)

    DAT ZIJN WIJJJJJJJ


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Confessor schreef:
    (...)
    En Joëlla en ik zijn suppah-ninja's, Dus pas maar op (cat).
    NINJAAAAAAA KIDS <3


    Some things are changing too much.

    HAHAHAHHA Sanne, ik was heel mooi aan het zingen, kom jij met dat, begin ik te lachen en faalt mijn zang D: