• I love you all so much, I'll never stop with that. <3

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:34 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Confessor schreef:
    Jullie maken mij zo blij, dit is weer mijn eerste oprechte lach deze week xd
    Well done xd

    GRAAAAAG GEDAAN LIEVE SCHAT (:


    Some things are changing too much.

    Confessor schreef:
    All right, let's keep the peace.
    ALS ZE WEG IS, JA DAN WEL (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)DAN LEES JIJ AL FUCKING LANG MEE ZONDER IETS TE ZEGGEN. Serieus, als ik dit eerder wist he.


    nee, want dat heeft ze nog gezegd tegen mij, dus dat heb ik nog gelzen ja


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Confessor schreef:
    (...)
    Beetje sneu

    Beetje heel erg sneu.....


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    SNEUHEID HEERST. -_-


    Some things are changing too much.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    wtff, over huiswerk of wat? lol haha. dat was niet specifiek tegen jou en ik haalde jou en de esther die we hier kennen door elkaar.

    Hahaha, dat vind ik ergens best grappig. Waarom zou ik iets neer zetten en vervolgens op een ander account op mezelf reageren? HAHAHA, dat zou sneu zijn xd

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    nee, want dat heeft ze nog gezegd tegen mij, dus dat heb ik nog gelzen ja


    Als jij ons onzin vind, wat doe je hier dan?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    nee, want dat heeft ze nog gezegd tegen mij, dus dat heb ik nog gelzen ja
    Het punt is, ik (wij) hebben paar weken geleden gezegd dat jij maar beter weg kon blijven en ook niet mee moest lezen en nu, nu ben jij er weer. NIEMAND mag je, jij noemt ons fucking ONZIN zonder reden. Dit hier is alles behalve onzin. Je maakt mij echt pissig oke.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Confessor schreef:
    (...)
    Hahaha, dat vind ik ergens best grappig. Waarom zou ik iets neer zetten en vervolgens op een ander account op mezelf reageren? HAHAHA, dat zou sneu zijn xd


    ja ik dacht eerst dat het een account was die je met iemand had ofzo waar je verhalen mee schrijft. Tja sommige doen dat dusja hahaha.
    (nerd)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    Als we je al kennen, dan moet ik denken aan een kind wat ons onzin noemde. en als jij dat bent, kun je maar beter heel snel maken dat je weer oprot.


    oké dit wordt een lange. Jep dat was ik. Maar ik noemde jullie geen onzin, maar het topic. En dat was een grote fout en daarvoor heb ik me ook geexcuseerd bij, ik denk Sanne(?), maar dat weten de meesten niet. En dat was ook gewoon omdat ik die foto van iemand zag vervormd tot een vis, of zo. Geen idee wat het was, maar sorry dus tegen iedereen. En ik ga jullie nu weer ff blij maken, want ik kom hier nooit meer terug en deze keer zal ik echt nooit meer terug komen. maar wie waren die Laura en die andere die je daarstraks zei?


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    O ja en ik zal ook niet meelezen


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Daaaag, en als je ooit terug durft te komen of mee durft te lezen, zal je een wel heeeeeeeeel groot probleem hebben......


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    OMTomlinson schreef:
    O ja en ik zal ook niet meelezen

    Ik dacht dat zoiets wel voorzich sprak? >.<

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    oké dit wordt een lange. Jep dat was ik. Maar ik noemde jullie geen onzin, maar het topic. En dat was een grote fout en daarvoor heb ik me ook geexcuseerd bij, ik denk Sanne(?), maar dat weten de meesten niet. En dat was ook gewoon omdat ik die foto van iemand zag vervormd tot een vis, of zo. Geen idee wat het was, maar sorry dus tegen iedereen. En ik ga jullie nu weer ff blij maken, want ik kom hier nooit meer terug en deze keer zal ik echt nooit meer terug komen. maar wie waren die Laura en die andere die je daarstraks zei?


    mensen die hier irritant waren en waarmee we ruzie hebben gehad, of eigenlijk nog hebben


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OMTomlinson schreef:
    (...)

    oké dit wordt een lange. Jep dat was ik. Maar ik noemde jullie geen onzin, maar het topic. En dat was een grote fout en daarvoor heb ik me ook geexcuseerd bij, ik denk Sanne(?), maar dat weten de meesten niet. En dat was ook gewoon omdat ik die foto van iemand zag vervormd tot een vis, of zo. Geen idee wat het was, maar sorry dus tegen iedereen. En ik ga jullie nu weer ff blij maken, want ik kom hier nooit meer terug en deze keer zal ik echt nooit meer terug komen. maar wie waren die Laura en die andere die je daarstraks zei?


    bye.


    Remember when...