• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en ging toen op een stoel zitten. Ik vroeg maar niet waar ze het over hadden. Ik keek naar de tv.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik haal even diep adem, herstel mezelf en loop met een vrolijke glimlach de kamer weer in waarna ik op de bank ga zitten met een glimlach.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Na eventjes stond ik weer op. Ik zei iedereen gedag en ging toen naar boven naar mijn kamer. In mijn kamer ging ik eerst naar de woonkamer om mijn tekenschrift te pakken om vervolgens naar de slaapkamer te gaan en mijn potlood en gum onder de kussen te voorschijn te halen. Ik ging op bed zitten en sloeg de schrift open. Ik begon te schrijven en toen ik dat gedaan had begon ik wat te tekenen.

    [Ik ben weg ;d Die 3 uur kan ook 4 uur zijn.. Aangezien paps lief al vakantie heeft en de kans dat hij bij me moeder blijft zitten groot is ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okay, veel plezier]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Hey Chèlle." glimlach ik naar haar. Ik schuif een stukje bij Cassie weg.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hey Luca." Antwoord ik droog en schud lachend mijn hoofd.
    "Je weet wel dat we elkaar een paar minuten geleden nog hebben gesproken, right?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ja, maar je was zo langzaam." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik was ook nog helemaal niet klaar!" Protesteer ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Oh echt wel." zeg ik en ik draai mijn hoofd weg.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik vind het jammer dat Luca een stukje bij me wegschuift maar het is wel het beste aangezien Chèlle weer terug is. Ik negeer hun gesprek en kijk naar de tv.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hoe weet jij nou of ik klaar ben of niet." Grinnik ik.
    "Damn, mijn lichaam vraagt om alcohol." Merk ik dan een stuk serieuzer op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Omdat ik dat vind." antwoord ik. "En dan moet je alcohol zoeken."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik ben je eigendom niet." Grinnik ik.
    "Maar ik wil geen alcohol. Ik voel me nu net zo'n verslaafde. Bah."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Je bent eigenlijk ook verslaafd." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Pardon? Hoe bedoel je dat?" Maakt hij me nu voor alcohol-verslaafde uit?


    We'll still love each other, forever and always. <3