• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'In elk geval niet hét,' grinnik ik. 'Ik dacht gewoon, ik weet het eigenlijk niet echt. Daarom vroeg ik het ook,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik kort. "Nou het lukt je alweer een beetje hoor." Ik glimlach zwak.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het zijn mijn herinneringen. Vanaf mijn mensenleven tot de jaren vijftig aan foto's." Ik had wel meerdere foto's uit mijn mensenleven erin zitten, maar ik keek er eigenlijk nooit naar.
    "Ook van mij en Luca."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Maar ik wil je weer helemaal vrolijk krijgen,' glimlach ik. 'Je bent veel leuker als je lacht,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Doe er iets voor." zeg ik plagerig.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Hmmm, okay. Belangrijk dus." zei ik glimlachend. Ik ging wat beter zitten en keek haar aan. "Niet verliezen dus!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Maar je kan tegen kietelen, en met eten aan komen helpt ook niet echt,' zeg ik nadenkend. 'En dat ene ben ik al helemaal niet van plan nu,' zeg ik. 'Kan je echt tegen kietelen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Absoluut niet! Al zitten er ook gênante dingen in." Grinnik ik zachtjes. Ik denk meteen aan wat er zal gebeuren als Damon iets ziet wat hij niet mag zien.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Heel goed." glimlach ik. "Helaas."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Ik hoef het niet te zien hoor." zei ik glimlachend, "Het is van jou dus dat blijft bij jou."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh als je foto's uit een bepaalde tijd wilt zien, mag dat best hoor, alleen dan zoek ik uit welke... Geschikt zijn." Lach ik. Ik kan het me best voorstellen als mensen willen zien hoe iemand er in een compleet ander tijdperk uitzag.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik trek een zogenaamd teleurgesteld gezicht en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Ik kan je wel iets vertellen wat je misschien opvrolijkt of waardoor je moet lachen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Toen ik klaar was met de afwas ging ik weer naar de woonkamer. Ik ging in een kleermakerszit zitten op de bank en begon te zappen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Graag." glimlach ik en ik streel over haar haar met mijn hand.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Hmmm, laat fotos van je zien hoe je in de loop van de jaren van style bent veranderd. Dat lijkt me wel interessant." zei ik nadenken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.