• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Hahaha, heel toevallig dan dat ik binnen kom." zie ik lachend, "Ach ja, ik had gewoon honger." En ik nam nog een grote hap. Toen keek ik naar Chèlle. "Nou ik eet gewoon normaal hoor. Jullie zijn er gewoon nooit." zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Reactie aangepast.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik ben er gewoon meestal hoor." Merk ik op terwijl ik een gespeeld hooghartig gezicht op zet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Zeg het later maar okee?' zeg ik zacht tegen Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knik even kort. Het is ook gewoon beter om zulke dingen alleen te bespreken, dan zijn mensen ook veel openhartiger.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Jaaajaa, dan had je wel gemerkt dat ik vaak eet." zei ik lachend, "En als ik niet hier eet, eet ik op mijn eigen kamer."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ah, vandaar dan, denk ik." Zeg ik tegen Damon.
    "Ik vind echt dat ik veel te mager ben. Maar ik kan het er niet bij eten." Een mooi figuur vond ik mezelf niet hebben, ik vind mezelf veel te dun.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 19:44 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik glimlach even naar Luca. Even overweeg ik om gewoon iets te eten te pakken zodat hij ziet dat ik wél eet maar ik heb nu gewoon geen honger.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Helaas, daar kan ik je ook niet bij helpen." grinnikte ik tegen haar, "Maar je ziet er goed uit hoor Chèlle."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    "Jij hebt duidelijk nooit mijn benen gezien." Antwoord ik enkel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Nou laat zien dan." zei ik rustig en nam nog een hap van mijn broodje. "Je ziet er echt goed uit hoor." verzeker ik haar nog eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik kijk ook naar Chèlle. "Ach doe eens normaal, jij hebt een geweldig figuur, dat weet je wel." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja dag, ik ga niet strippen! En dat zie je niet in een joggingbroek." Ik bekijk mezelf kritisch, ik ben mager, heb bijna geen kont, wel een mooie taille, dunne armpjes en beentjes. Gadver.
    "Niet Luca, je weet dat ik echt stokjes als benen heb."

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 19:49 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik zucht even. 'Chèlle, stop alsjeblieft met dat zelfmedelijden,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Kom op Chèlle. Je bent onder vrienden." zei ik rustig en bekeek haar nog eens. Ze zag er echt niet lelijk dun of zo uit. "En doe niet zo gek, je ziet er echt niet te dun uit."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.