• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Damon BLake

    We waren er bijna en ik glimlachte nog eens naar hem. "Het is fijn om met je te wandelen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik sla mijn armen om hem heem en snuif zijn geur op. Hij ruikt zoals ik het gewend ben. Onze geuren gemengd.
    "Dank je."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Doe ik toch graag." Nog meer schuldgevoel. Ik laat haar los en loop weer richting beneden.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zucht zachtjes en loop met hem mee. Vlak voor de trap duw ik hem tegen de muur.
    "Ik bedoelde, bedankt voor alles. Dat je er gewoon bent." Ik glimlach breed.
    "Wat er ook gebeurd, toch?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip. "Wat er ook gebeurd." herhaal ik zacht. Daarna duw ik haar voorzichtig van me af en loop ik snel naar beneden, waar ik op de bank plof.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en knikte toen. 'Heel fijn,' zei ik zachtjes. Ik stopte weer eventjes en keek hem aan. 'En het gesprek.. Ik denk dat dat wel nodig was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik glimlach naar Luca als hij weer binnenkomt. 'Alles goed?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Ik denk het ook." zei ik terwijl ik naar hem glimlachte, "Het komt allemaal wel goed." Ik aaide hem even over zijn haren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik knik even snel en plof op de bank neer.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes. 'Ik geloof je,' zei ik zachtjes. Een klein kusje drukte ik op zijn mondhoek voordat ik weer verder liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Je weet dat je als er iets is dat je het kan zeggen toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik glimlachte en liep verder met hem naar het huis.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Weet ik." zeg ik en ik glimlach even naar haar.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    We kwamen bij het huis terecht en ik deed de deur open. Ik deed hem weer dicht toen Damon ook binnen was. 'Wat wil je nu doen?' vroeg ik met een glimlachje.

    [ff afdrogen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Mooi zo,' glimlach ik. 'En heb je er al verder over nagedacht over wat je wil hebben? Voor het geval je dat ene niet krijgt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered