• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Stilletjes, met een emotieloze blik in mijn ogen, luister ik naar Nana. Als ze klaar is met het eerste punt komt er een kleine glimlach op mijn gezicht, snel en vaag. Kinderachtig genoeg telt ze op haar vingers terwijl ze doorgaat naar het tweede punt.
    'Dus eigenlijk heb je gewoon een probleem dat ik met iedereen flirt?' vat ik samen, aangezien eht eerste eigenlijk gewoon onder het tweede viel en ze nu onnodig dramatisch deed. Ik haal mijn schouders op.
    'Ten eerste noem ik niet alleen de meisjes liefje of schatje. Dat doe ik bij jongens net zo goed.' Als ze me interesseerde tenminste.
    'Ten tweede, - Oh, wacht, je verwacht toch niet dat ik ook op mijn vingers ga tellen, hé? Ik verwacht dat je wel slim genoeg bent om me te volgen zonder hand gebaren.'
    Ik trek een wenkbrauw op. Mijn pupillen zijn wat groter, ik haate confrontatie. Maar met de manier waarop ze tegen me deed was dit helaas nodig. ik rkeeg zelfs steken in mijn borstkas er van.
    Dat was nog iets wat bij mijn extra-emotionele gedachtegang hoorde. Urgh.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    Hailey
    'zo erg was het toch niet om met iemand te praten?' zeg ik tegen Elianne. Hopelijk was ze niet al te boos over dat ik Nevil de weg vroeg. Zelf zou ik er nu eenmaal niet uitkomen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    { Ben heel even 5 min weg! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Christian Hamilton
    Ik was goed in hardlopen. Ik had een geweldige conditie. Na een paar rondjes gerend te hebben, begon ik toch wel moe te worden. Chay woog haast niks dus het hardlopen was nou niet bepaald zwaarder voor me geworden.
    "Zo gaat het wel makkelijk," grinnikte Chay.
    Ik zette haar neer op de grond en ging zelf op het gras zitten. Ik trok min shirt uit -yum- en veegde het zweet van mijn voorhoofd.
    "Poe. Dat was me wel genoeg voor vandaag," zei ik vermoeid.

    [Nevil zit nu in de opnamestudio gitaar te spelen. Any people die hem willen vergezellen?]


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Ten tweede, - Oh, wacht, je verwacht toch niet dat ik ook op mijn vingers ga tellen, hé? Ik verwacht dat je wel slim genoeg bent om me te volgen zonder hand gebaren.’
    Mijn lach schaterde door de verder lege auditorium, het klonk erg sarcastisch en totaal anders dan hoe ik net lachte bij Dwayne. Hierna keek ik hem vermakelijk aan en likte hierbij over mijn lippen. ‘Klaar?’
    Ik perste een nepglimlach op mijn mond, maar in mijn ogen stond nog steeds die dodelijke blik. ‘Geen zorgen, ik mag je directheid,’ Ik draaide me om en liep naar het grote podium zonder om te kijken. ‘Als je maar niet dingen over mij gaat vragen of raden.’ Mijn stem klonk koud, dodelijk, alsof het winter was geworden om je heen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    "Wie zegt dat ik een andere leraar wil?" Floepte ik er uit en toen ik doorhad wat ik zei, moest ik lachen. "Je legt alles erg rustig uit en dat is goed."
    Ik keek naar mijn knieën en vervolgens weer naar hem.
    "Trouwens, als ik echt je hand zou breken, wat niet de bedoeling is, zal je waarschijnlijk kwaad op me zijn." Grinnikte ik. "En dat willen we niet, toch?"



    Dwayne Renolds

    Nadat Nana uit het zicht was verdwenen, zwom ik naar de kant en hees mezelf uit het water.
    Toen ik uit het zwembad was, gleden mijn ogen automatisch naar beneden en merkte ik dat mijn broek tegen mijn benen plakte.
    "Fantastisch." Mompelde ik droog.
    Ik liep weg van het zwembad en liep het gebouw in om naar mijn kamer te gaan, hierbij liet ik een heel nat spoor achter maar dat kon me niets schelen.


    [Wie wilt hem meeten?]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 22:59 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leya Eden Barlow
    'Heb ik niet, ik denk dat dat deels ook de reden is dat ik een breed genre heb qua regisseren. En jij dan? Jouw zangstijl?' zegt Taylor. 'Hmmm, eigenlijk ook van alles en nog wat maar liever van de wat zachtere liedjes zoals van Ed Sheeran en Jason Mraz,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Poor guy' grinnik ik, ik laat me achterover vallen in het gras. 'Hardlopen is echt iets wat ik niet lang volhoud' zucht ik. 'Maar dat heb je wel gemerkt' lach ik. Ik haal mijn haar uit de staart, en haal een hand door mijn lange lokken. Die vallen nu golvend over mijn rug.


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    'Nee, Miss Rose, ik was nog niet klaar.' Ik blijf met mijn rug naar haar toe staan, mijn ogen zijn gesloten, want god ik haat dit. Aan de ene kant maakt ze me kwaad, aan de andere kant doet het pijn, voel ik tranen achter mijn ogen branden.
    'Want als we dit gaan doen, zal het via mijn regels gaan.' Ademen, ademen, omdraaien. Ze had zelf een dodelijke blik in haar ogen. Serieus, je zou denken dat ik haar puppy had geworgt of zo. Het punt was alleen, hoe verder ze me weg duwde, hoe meer ik wilde weten.
    'Voor elke tip die ik je geef... Voor elke stap dichter bij jouw 'Droom',' zeg ik langzaam, terwijl ik weer naar haar toe loop, mijn ogen leeg.
    'Zul jij één vraag over jezelf moeten beantwoorden. Eerlijk. Anders kun je mijn hulp vergeten.'
    En er is no way dat ze erg ver op haar uppie komt. Ik weet alles van de showbusiness. Als ze dit wilt, heeft ze hulp nodig van iemand zoals ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ahabo :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Nee, Miss Rose, ik was nog niet klaar.’ Oh hell, here it comes. ‘Want als we dit gaan doen, zal het via mijn regels gaan.’ Ik snoof sarcastisch en sprong op het podium om hierop te gaan zitten met mijn benen over elkaar en hem toen aan te kijken. ‘Jóu regels? Yeah, sure, like that will happen.’
    Maar helaas ging hij verder. ‘Voor elke tip die ik je geef… Voor elke stap dichter bij jou “Droom”,’ zegt hij langzaam. ‘God, spit it out, dude,’ gromde ik geïrriteerd.
    ‘Zul jij één vraag over jezelf moeten beantwoorden. Eerlijk. Anders kun je mijn hulp vergeten.’ Fucking hell, was het enige wat ik over en over in mijn gedachtes kon denken. Het was voor een paar minuten ijselijk stil, waarna ik op de grond sprong en weer een stoel omver gooide, toen een klein tafeltje en het vervolgens uitschreeuwde, maar dit keer liep ik niet rechtstreeks naar de deur.
    Ik draaide mezelf alleen nog meer dodelijker, alsof dat al mogelijk was, om naar hem en keek hem hatelijk aan. ‘No way in hell, Elyon. What the fuck moet je eigenlijk van me? Waarom wil je al die verdomde dingen van mij weten? Laat mij in mijn “geheimzinnige” staat of whatever en geef me gewoon die verdomde kut les!’
    Ik zou nog erger kunnen flippen, maar dat was al een hele tijd geleden geweest, en ik wilde hem niet aan zijn neus hangen wat er allemaal in mij omging.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christian Hamilton
    "Hmmmm," humde ik. "Ik kan wel je personal trainer worden."
    Ik draaide me op mijn buik en plukte aan een grassprietje.
    "Dan krijg je net zo een sexy en strak lijf als ik," grapte ik.
    Ik keek naar mijn sixpack. In de modellen wereld was je als man niks als je geen gespierd lijf had. Ik werkte er dan ook hard aan. Ik begon met een sit-up.
    "Kom op meid, doe eens mee!"


    Me so good.

    Chayenne

    'Misschien' grinnik ik, en kijk even naar hem. "Dan krijg je net zo een sexy en strak lijf als ik," grapte hij, ik lach. 'Dit is strak genoeg voor mij' grinnik ik. Ik zie hem beginnen met sit-ups, "Kom op meid, doe eens mee!" zegt hij. Ik zucht even, maar doe dan toch mee. 'This Hurts!' kreun ik. 'Straks ben ik kapot voor me sweet sixteen over twee weken' grinnik ik.


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    Even blijft het stil en ik bereid mezelf voor op het ergste. En zowaar smijt ze een stoel en een tafel omver, waarna ze naar me toe loopt. Well, here it goes.
    'No way in hell, Elyon. What the fuck moet je eigenlijk van me? Waarom wil je al die verdomde dingen van mij weten? Laat mij in mijn “geheimzinnige” staat of whatever en geef me gewoon die verdomde kut les!'
    Bingo, ze had het dus weldegelijk nodig, anders was ze weg ggaan. Ik hield mijn gezicht strak. Haar donkere ogen schoten vuur. Als blikken konde doden was ik nu een prachtig lijk geweest.
    'Nana, je gedraagt je alsof ik je ouders heb vermoord met mijn blote handen. Terwijl ik me alleen flirterig gedroeg, zoals ik tegenover iedereen doe.' mijn stem is niet meer kwaad, geïrriteerd of uitdagend, maar rustig. Give a little, take a little, zong een stemmetje in mijn hoofd. dus zonder verder emotie te tonen ging ik verder.
    'Wat "the fuck" ik van je moet, is niets. Ik ben simpelweg nieuwsgierig. Het is een tic van me. Ik haat het als ik niets weet van een persoon. Het maakt me nerveus. En met dit ontkennen, deze... kleine woede aanvallen...' ik gebaarde naar de stoel en tafel op de grond, mijn gezicht op een paar centimeters aftstand van dat van haar.
    'Maak je die nieuwsgierigheid alleen erger.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.