• Mensen ik heb een verhaal in mijn hoofd maar heb nog rollen nodig. Hulp is altijd welkom.



    Saya is geen gewoon meisje. Onder de mensen is ze een mens. Als ze vrij is, is ze een wolf. Als ze in de lucht is, is ze een feniks. En als ze in het water is, is ze een zeemeermin. Hierdoor moest zij vluchten naar een domein waar nog andere "freaks" zitten. Ze mogen niet naar buiten en moeten allemaal hun eigen leventje te leiden. Maar wat als er iets mis is in het domein. Er zijn geen volwassenen. Het eten verdwijnt. Mensen worden gezien die er niet mogen zijn. Kinderen verdwijnen en vreemde geluiden zijn te horen.

    Ik heb verschillende "Freaks" nodig. Niet te krachtig plz. Dit kan ook een elf zijn hoor.

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz):
    Foto:
    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...):
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd):
    Familie:
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...)

    Dit mag ook via pb verstuurd worden.;
    Dit is geen rpg. (ik ben daar niet zo goed in maar anders kan ik er altijd een maken voor degene die willen)
    Nu is het nog een verhaal in werking.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 9:15 ]


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Zeer goed. Dankj.
    x


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    ellenlemon schreef:
    Mensen echt bedankt voor de leuke reacties. Ik ga er echt wat mee doen. Er mogen altijd nog rollen bij komen. Niet alleen van 'Freaks' maar eventueel van mensen binnen het domein die voor eten, bescherming, leiding, lessen,... zorgen. En eventueel ook mensen van buitenaf die ze soms zien. Zelf kunnen de 'Freaks' niet naar buiten. En nog een vraag voor de mensen met de rollen. Zijn er eventueel ook familie leden meegekomen naar het domein zelf of leven ze alleen? Ik gebruik wa veel eventueel XD

    merci


    ze leeft er alleen wand ze had haar ouders achter gelaten toen ze er vandoor ging

    kwa title vind ik zelf no place to go nice klinken maar das mijn mening ;-)

    Xx

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    ellenlemon schreef:
    Mag ik nog 1 ding vragen?
    Stranger is een beetje een rare titel dus hier heb ik er nog een paar. Zeg welke jullie goed vinden maar nieuwe ideeën zijn ook altijd welkom.
    - Living here
    - Living lost
    - Not invited
    - Not invited on the spooky place
    - We can't escape anymore
    - No place to go
    - We can't go a way

    nieuwe ideeën zijn welkom!!

    ty
    x


    ik stem voor no place to go ;)
    en jah hij leeft er alleen wand hij is boos weg gelopen dus heeft zijn pleegouders verlaten

    <3

    ellenlemon schreef:
    Zeer goed. Dankj.
    x


    Okey ^^
    en NP ;)

    xX

    #normaal mensjee.
    Naam: Sarah Soraya Mitchell.
    Bijnaam: Saar.
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz): 19.
    Foto:


    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...): geen, ze is een normaal mensie. Ze verzorgt vooral het ontbijt, want vroeg uit bed is ze sowieso altijd. Ook verzorgt ze de meeste activiteiten ofzoo.
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd): Ze houd ervan om mensjes te helpen.
    Familie: Haar moeder woont nog in haar oude huis, haar vader is met haar mee verhuisd. Ook hij helpt mee.
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...) Ze heeft altijd een speciaal enkelbandje om. meer niet.

    sorrry voor de slechtheid. maar t is een beetje moeilijk om in te vullen (=

    trouwens,, wanneer ga je de story plaatsen? ben heel benieuwd.
    && ik kies ook voor 'no place to go' (=


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    ik heb wel nogal wat hw maar zal mijn best doen. X


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    HEY, DE STORY IS BEGONNEN. MASSAAL ABBO WORDEN. ZAL VANDAAG NOG IETS ON PROBEREN ZETTE. HINTS ZIJN ALTIJD WELKOM.

    XXX


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    kun je ook een link sturen ?


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    http://www.quizlet.nl/stories/83624/no-way-to-go/

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:51 ]


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Aboo +;dd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hey. ik heb nieuwe rollen nodig voor een nieuw verhaal. HINT HINT.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134800&page=last&message=175


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    PLzzzz

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:17 ]


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.