• Heeft iemand tips voor het kopen van een stijltang voor me? Want ik wil er één kopen, maar weet dus totáál niet welke tang het beste is in kwaliteit/prijs-verhouding.
    Er staan er wel 2 in het Kruidvat-krantje van deze week, maar dat zal wel niet veel soeps zijn, of wel? (De goedkope iig niet.)Check het hier: Stijltangen Kruidvat
    Tnx so much! (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 23:52 ]


    FML

    Dan zou ik voor die 'Carmen' of zo gaan.
    Zo'n kleintje heb ik overigens laatst bij de blokker gekocht. 8D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Dan zou ik voor die 'Carmen' of zo gaan.
    Zo'n kleintje heb ik overigens laatst bij de blokker gekocht. 8D


    Oh echt? Hoe werkt dat kleintje dan? Lijkt me op zich wel makkelijk, voor bv. als je weekendje weg gaat, op vakantie of zo. Hoef je niet zo'n groot ding mee te slepen.


    FML

    Dit is de beste stijltang die ik ken.

    Babyliss ipro230 ionic tatanium.
    Heeft me wel 75 euro gekost maar het was meer dat ding is het waard. ;D

    i]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 11:41 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Actors schreef:
    Dit is de beste stijltang die ik ken.

    Babyliss ipro230 ionic tatanium.
    Heeft me wel 75 euro gekost maar het was meer dat ding is het waard. ;D

    75 euro *slik* :X Okee, tnx, ik hou um in gedachten. Beter dat ik een goeie koop dan dat ik een prutding telkens moet vervangen, haha. (:


    FML

    Dutchess schreef:
    (...)

    Oh echt? Hoe werkt dat kleintje dan? Lijkt me op zich wel makkelijk, voor bv. als je weekendje weg gaat, op vakantie of zo. Hoef je niet zo'n groot ding mee te slepen.

    Met babyvoeding. :'3
    Nee, sorry. 8D Hm, gewoon als een normale. Hij heeft alleen geen verwisselbare standjes. ^^ Bij de blokker had je er dan twee in één. Voor het stopcontact en voor in de auto. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Met babyvoeding. :'3
    Nee, sorry. 8D Hm, gewoon als een normale. Hij heeft alleen geen verwisselbare standjes. ^^ Bij de blokker had je er dan twee in één. Voor het stopcontact en voor in de auto. :'D


    Hahaha xD Maar hij doet het dus wel goed voor 't geld en voor de grootte? Is altijd handig om zo'n kleintje te hebben, d8 ik zo. Kan ik daarnaast nog wel een andere grote voor thuis halen.


    FML

    Dutchess schreef:
    (...)
    75 euro *slik* :X Okee, tnx, ik hou um in gedachten. Beter dat ik een goeie koop dan dat ik een prutding telkens moet vervangen, haha. (:

    Het is het echt waard hoor.
    Mijn kapper gebruikt die trouwens ook. Het heeft 3 standen en de maximum temperatuur is 250 graden. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Geen idee. Ik heb een roze van bestbeauty, lol. Ding kostte geloof ik twee tientjes of zoiets. Werkt prima en is in te stellen van 120 tot 200 graden in stappen van 20. En heeft ook een gewone en turbo stand. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oh echt? Hoe werkt dat kleintje dan? Lijkt me op zich wel makkelijk, voor bv. als je weekendje weg gaat, op vakantie of zo. Hoef je niet zo'n groot ding mee te slepen.


    die kleintjes zijn echt knetterirritant.. je moet trouwens ook kijken of ze keramische platen hebben,, das beter voor je haar..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Actors schreef:
    Dit is de beste stijltang die ik ken.

    Babyliss ipro230 ionic tatanium.
    Heeft me wel 75 euro gekost maar het was meer dat ding is het waard. ;D

    Ja echt. Het is een goede aankoop.
    Mijn kaper gebruikt die trouwens ook.
    Heeft 3 standen. Het hoogste is 250 graden. (:


    Die heb ik ook :Y)


    'Word'.

    Dutchess schreef:
    (...)

    Hahaha xD Maar hij doet het dus wel goed voor 't geld en voor de grootte? Is altijd handig om zo'n kleintje te hebben, d8 ik zo. Kan ik daarnaast nog wel een andere grote voor thuis halen.

    Voor dat geld, zeker. Ik heb zelf ook nog zo'n 'normale' voor thuis. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Tnx allemaal, hier heb ik wel wat aan. (: Het wordt iig een Babyliss, maar zit nog te dubben of ik de ipro230 ionic titanium neem. :X
    Maar ben erg blij met alle reacties, dus nogmaals tnx!
    Xx

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 17:28 ]


    FML

    Pinup schreef:
    Geen idee. Ik heb een roze van bestbeauty, lol. Ding kostte geloof ik twee tientjes of zoiets. Werkt prima en is in te stellen van 120 tot 200 graden in stappen van 20. En heeft ook een gewone en turbo stand. (:


    Bestbeauty gaat best wel snel stuk, dat is niet aan te raden.
    Ik zou gewoon bij de kijkshop gaan kijken als ik jou was. Eentje van rond de 30 euro is meestal wel gewoon goed. Mijn zusje heeft er eentje van 12 euro die overigens ook gewoon goed is en meegaat, maar ze gebruikt hem niet superveel.


    Your make-up is terrible