• Mensen ik heb een verhaal in mijn hoofd maar heb nog rollen nodig. Hulp is altijd welkom.



    Saya is geen gewoon meisje. Onder de mensen is ze een mens. Als ze vrij is, is ze een wolf. Als ze in de lucht is, is ze een feniks. En als ze in het water is, is ze een zeemeermin. Hierdoor moest zij vluchten naar een domein waar nog andere "freaks" zitten. Ze mogen niet naar buiten en moeten allemaal hun eigen leventje te leiden. Maar wat als er iets mis is in het domein. Er zijn geen volwassenen. Het eten verdwijnt. Mensen worden gezien die er niet mogen zijn. Kinderen verdwijnen en vreemde geluiden zijn te horen.

    Ik heb verschillende "Freaks" nodig. Niet te krachtig plz. Dit kan ook een elf zijn hoor.

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz):
    Foto:
    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...):
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd):
    Familie:
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...)

    Dit mag ook via pb verstuurd worden.;
    Dit is geen rpg. (ik ben daar niet zo goed in maar anders kan ik er altijd een maken voor degene die willen)
    Nu is het nog een verhaal in werking.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 9:15 ]


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Nee hoor, is wel grappig. Kunnen ze elkaar deels begrijpen. Maar ze lijken best op elkaar ook beide door hun ouders etc.


    ahaha jaa. lol ik dacht er ook eerst aan om hem Alex te noemen ofzoo xd. (no joke, real story (=)


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    dreamsarebig schreef:
    (...)

    ahaha jaa. lol ik dacht er ook eerst aan om hem Alex te noemen ofzoo xd. (no joke, real story (=)


    Hahaha geweldig !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Hahaha geweldig !


    ahah net gedachtelezing ofzoo.. WOW WIJ ZIJN OOK FREAKSS !! xd.


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    dreamsarebig schreef:
    (...)

    ahah net gedachtelezing ofzoo.. WOW WIJ ZIJN OOK FREAKSS !! xd.


    Hahaha inderdaad, maar ach de freaks zijn de leukste mensen die er zijn ;D


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Hahaha inderdaad, maar ach de freaks zijn de leukste mensen die er zijn ;D


    ahah zeker.. like WE ROCK THA FREAKSS !!


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    dreamsarebig schreef:
    (...)

    ahah zeker.. like WE ROCK THA FREAKSS !!


    TRUESTORY !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    TRUESTORY !


    anyone else wants to be a freak, BAD FOR YOU !! wij zijn da freaks !


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Mensen echt bedankt voor de leuke reacties. Ik ga er echt wat mee doen. Er mogen altijd nog rollen bij komen. Niet alleen van 'Freaks' maar eventueel van mensen binnen het domein die voor eten, bescherming, leiding, lessen,... zorgen. En eventueel ook mensen van buitenaf die ze soms zien. Zelf kunnen de 'Freaks' niet naar buiten. En nog een vraag voor de mensen met de rollen. Zijn er eventueel ook familie leden meegekomen naar het domein zelf of leven ze alleen? Ik gebruik wa veel eventueel XD

    merci


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    ellenlemon schreef:
    Mensen echt bedankt voor de leuke reacties. Ik ga er echt wat mee doen. Er mogen altijd nog rollen bij komen. Niet alleen van 'Freaks' maar eventueel van mensen binnen het domein die voor eten, bescherming, leiding, lessen,... zorgen. En eventueel ook mensen van buitenaf die ze soms zien. Zelf kunnen de 'Freaks' niet naar buiten. En nog een vraag voor de mensen met de rollen. Zijn er eventueel ook familie leden meegekomen naar het domein zelf of leven ze alleen? Ik gebruik wa veel eventueel XD

    merci


    lol, mijn karaktermensje leeft alleen, want ze heeft haar ouders en haar broertje achtergelaten... haha.
    ik wil nog wel een rol doen hoor (=


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Yes peeps, we're the freaks ;d maaar...ja mijn personage heeft alleen dat broertje maar hij kent haar niet dus dat heeft niet veel nut. Haar ouders zijn ook overleden dus ja en verdere familie heeft ze ook niet D:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ellenlemon schreef:
    Kan ik zeker gebruiken. Hoe meer rollen. hoe beter. xD


    okey ^^ ben benieuwd naar de story ;-) Xx


    You can't touch music but music touch you

    dreamsarebig schreef:
    (...)

    lol, mijn karaktermensje leeft alleen, want ze heeft haar ouders en haar broertje achtergelaten... haha.
    ik wil nog wel een rol doen hoor (=



    je mag er gerust nog maken. Hoe meer hoe beter. Zo kan ik er een paar uit kiezen XD


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Mag ik nog 1 ding vragen?
    Stranger is een beetje een rare titel dus hier heb ik er nog een paar. Zeg welke jullie goed vinden maar nieuwe ideeën zijn ook altijd welkom.
    - Living here
    - Living lost
    - Not invited
    - Not invited on the spooky place
    - We can't escape anymore
    - No place to go
    - We can't go a way

    nieuwe ideeën zijn welkom!!

    ty
    x


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    ellenlemon schreef:
    Dit is echt wijs. Mss een paar jongens mogenlijk???


    ik bedenk wel een jongen teminsten als het me lukt haha xD

    Naam: Tristan Nicholls
    Bijnaam: Ginger (omdat hij rood haar heeft)
    Leeftij: 18
    Foto:


    Speciale krachten, soort: Tristan kan mensen pijn doen zonder ze aan te raken ook kan hij zichzelf ontzichtbaar maken hij is erg close met de natuur en kan weersverandering maken via zijn emoties
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd): Tristan is altijd wel uit op wat avontuur op een dag kwam hij thuis en kreeg hij te horen dat hij geadopteerd was en zijn echte ouders waren gestorven toen hij zelf 1 jaar was hij was toen zo boos op zijn adoptie ouders dat hij zijn spullen had gepakt en het huis uit is gelopen hij hoopte om iets van zijn echte ouders te vinden maar inplaats daarvan kwam hij in het domein teregt waar hij nu nog steeds is
    Familie: Tristan is geadopteerd hij woond dus bij zijn pleegouders in een flatje midden in de stad zelf weet hij niks af van zijn echte familie
    Iets speciaal aan de persoon: tristan heeft een sterren tattoo op zijn linker pols die staad bij hem voor vrijheid

    hopelijk is hij goed zo voor je ;-)

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 21:16 ]