• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik loop toch de gang op en hobbel stijf de trap af naar beneden. Mijn kamer is echt te saai voor woorden. Ik bekijk de dvd collectie en kies er eentje uit met flink veel actie en bloed en stop hem in de dvd speler. Ik kom er na even kloten achter hoe het werkt en plof op de bank neer. Ik merk ineens de scheur op in mijn shirt maar ik heb geen zin om terug te gaan voor een ander. Ze zijn toch allemaal vies en liggen op de grond.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Toen de kus was verbroken legde ik hem voorzichtig weer neer op mijn lichaam. "Lig je lekker zo?" vroeg ik aan hem terwijl ik glimlachte naar hem. Zachtjes streelde ik over zijn wang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Liam blijft maar bellen. Ik zucht even waarna ik mijn mobiel op stilzet en naar beneden ga. Ik loop eerst naar de keuken waar ik een blikje cola pak waarna ik naar de woonkamer loop. Als ik Luca zie zitten blijf ik even staan maar blijf daarna verder en plof neer op een stoel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik gooi het zakje vol veren naar beneden uit mijn raam, het kan me even niets schelen waar het terecht komt. Ik raap mijn was bij elkaar, het is amper genoeg om een halve wasmachine te vullen. Ik loop de gang op en open zacht de deur naar Luca's kamer. Hijzelf is er niet en ik schud mijn hoofd om de rommel.
    "Serieus, hoe doet hij het?" Ik gooi de wasmand in mijn armen vol met donkere en bonte was. Als de wasmand echt propvol is loop ik naar beneden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik schrik op uit de film als Cassie ineens neerploft. Ik kijk eventjes naar haar en richt me dan op de film. "Heey." mompel ik alleen.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes. 'Ik lig heerlijk,' fluisterde ik zachtjes. Ik kon hier wel heel de dag liggen. Ik sloot mijn ogen voor een moment toen hij mijn wang streelde. De aanrakingen van zijn handen verveelde me nooit. Weer gaf ik een paar kusjes in zijn nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Luca mompelt iets maar ik negeer hem. Ik zucht geïrriteerd als ik mijn mobiel in mijn broekzak voel trillen. 'Hou eens op Liam,' mompel ik in mezelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik frons even maar besluit het te negeren en mezelf op te laten gaan in de film, waar ik zo af en toe commentaar op geef.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik loop door de gang als ik ik geluid hoor en kijk nieuwsgierig naar de woonkamer. Luca zit een film te kijken en Cassie zit in een stoel, ik weet niet wat ze doet. Whatever, ik ga wassen. God, ik voel me nu net een huisvrouwtje. Ik loop naar de bijkeuken en prop de wasmachine vol met donkere was en stel de wasmachine in waarna ik hem aanzet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik glimlachte breed door zijn kusjes. "Geef nou niet zoveel kusjes jij, daar moet ik zoveel van glimlachen. Ik krijg een beetje last van mijn wangen." zei ik lachend en kuste hem nog lang. Natuurlijk meende ik het niet, maar ik hield nou eenmaal van plagen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Na nog een paar keer ben ik het zat. Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en gooi hem naar de andere kant van de kamer waarna ik naar de tv kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kijk verbaasd naar Cassie. "Boos?" vraag ik terwijl ik frons.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik loop naar de woonkamer waar ik zwijgend aan het andere uiterste van de bank ga zitten om naar de film te kijken. Je moet toch wat, om even te wachten op de was?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Hmm, wees dan niet zo lief,' mompelde ik tegen zijn lippen aan. Ik kuste hem zachtjes terug. Na een tijdje verbrak ik de kus en gaf zijn beide wangen een paar kusjes. 'Hielp het?' vroeg ik met een klein lachje. Ik liet mijn blik eventjes over zijn gezicht gaan. Onbewust begon ik ietsjes meer te glimlachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dat niet.' zeg ik, 'Ik was alleen net met Liam aan het bellen en toen hing ik op en nu belt hij steeds,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered