• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Hij glimlachte breed naar me en dat werd alleen maar meer. Hij legde zijn hoofd in mijn nek en ik legde mijn hand op zijn achterhoofd. Zachtjes streelde ik door zijn haren. Mijn andere hand legde ik onder zijn shirt op zijn warme rug. Ik nam zijn geur even in me op en zuchtte toen gelukkig. Dit was zoveel beter dan alles wat ik ooit had mee gemaakt en ik kende hem nog maar net.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dank je." Ik stop hem snel in mijn kistje die ik vervolgens verder onder mijn bed trap. Ik kijk mijn kamer rond en zie overal veren liggen.
    "Zitten er eigenlijk nog veren in mijn haar?" Vraag ik dan, als ze er nog in zitten moet ik ze er wel uitknippen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Een kleine rilling ging er door me heen toen zijn hand op mijn blote rug terecht kwam. Het liet mij nog meer glimlachen. Zijn hand voelde heerlijk aan, zelfs op mijn rug. Ik drukte een klein kusje in zijn nek, waarna ik zachtjes aan hem rook. Hij rook heerlijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik bestudeer haar haar even. "Nee." antwoord ik kort. "Ik ga weer." Ik wijs op de deur en loop haar kamer uit, naar mijn eigen.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik rilde toen hij me een kusje gaf in mijn nek. "Je bent zo lief." zei ik zachtjes en bloosde heftig. Waarom zei ik dat? Zo iets zei ik normaal niet zo snel. Ach, wat maakte het uit. Ik vond het toch niet erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen na.
    "What the hell?" Vraag ik mezelf hardop af. Ik trap de deur hard dicht en loop naar de koelkast waar ik een zakje bloed uit pak. Ik weet niet wat dit te betekenen had, maar ik zou het zeker nog vragen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik bloosde heel erg om wat hij zei. 'D-dank je,' fluisterde ik zachtjes. Het deed me echt wat. Kleine woordjes met een groot effect. Iemand die me lief vond. Iemand die me nam zoals ik nu was en niet in het verleden. Ik drukte een paar kleine kusjes in zijn nek. Ik was te lui om omhoog te komen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik sluit de deur een beetje luid achter me en plof op de bank. Ik heb nu echt mijn rust nodig, nog meer meisjes en ik ontplof!


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Niks te danken." antwoordde zachtjes en knuffelde hem eventjes nadat hij kusjes in mijn nek had gezet. Ik kuste hem zachtjes op zijn hoofd en glimlachte naar hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Nadat ik mijn zakje bloed op heb besluit ik mijn kamer maar eens op te ruimen. Ontveren, het kussen weggooien, kleding bij elkaar rapen en gewoon stofzuigen. Ik besluit te beginnen bij het grootste probleem, de veren. Zingend begin ik ze op te rapen en weg te gooien.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Ja wel,' zei ik zachtjes. 'Je weet niet hoe veel het voor me betekent.' Ik ging een beetje om hoog en keek hem aan. 'Jij bent echt de liefste jongen die ik ken,' gaf ik zachtjes blozend toe. Ik verborg mijn gezicht weer bij zijn nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik keek hem eventjes verbaasd aan. "Ik.." zei ik zachtjes. Ik was even met stomheid geslagen. "Dat is echt zo lief van je!" Ik plette hem zachtjes in mijn armen, duwde hem ietsjes omhoog zodat ik zijn gezicht kon zien en kuste hem toen vol overgave.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Zuchtend sta ik op, ik verveel me al zo snel. Ik rommel wat rond, mijn kamer is echt een absolute troep maar ik ga het echt niet opruimen. Ik open de deur en kijk even op de gang, niemand.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht even als ik hoor dat mijn mobiel gaat. Ik kijk even op het schermpje en zie Liam's naam staan. Maar ik neem niet op en druk hem weg. Ik bel hem later wel weer terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik bloosde lichtjes terwijl ik werd geplet door zijn armen. Hij duwde mijn ietsjes omhoog, waardoor we elkaar aan konden kijken. Ik schrok lichtjes, maar glimlachte al gauw toen hij mij kuste. Zachtjes kuste ik hem terug. Ergens bleef het nog een beetje apart, maar het werd als maar aangenamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you