• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik veeg de condens van het spiegeltje in de douche af. Ik zie mijn eigen mond die helemaal onder zit, erboven, eronder, zelf in mijn hals. Ik kreun zacht en laat Chelle erbij.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik begin de lippenstift weg te vegen die zelfs op mijn wangen en in mijn nek zit.
    "Hoe komt het daar nou weer? Ik draag lippenstift." Dan komt er zeep in mijn mond en trek een vies gezicht.
    "Ieuw!" Piep ik en spuug het uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Wees dan ook voorzichtig." Ik kijk angstig naar de lichtrode vegen die overblijven. Ik pak ook wat spul en begin mijn hals en gezicht schoon te boenen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zucht en trek zijn handen weg.
    "Kom hier, laat mij het doen." Zeg ik dan.
    "Mannen." Zucht ik erachter en begin voorzichtig het rode weg te vegen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik smeer tenminste geen zeep in mijn mond." mompel ik terwijl ik het door Chelle laat doen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik smeerde het ook niet in mijn mond, het kwam omdat ik praatte." Verdedig ik mezelf, en frons naar de vegen die achterblijven.
    "Het valt niet meer zo heel erg op. Het is genoeg weggevaagd dat ik zo naar mijn kamer kan om remover te halen, toch?" Ik bijt twijfelend op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 14:41 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik kijk even in de spiegel. "Ik denk het wel ja. Alleen niemand mag ons zien op de gang." mompel ik erbij.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Anders zeggen we gewoon dat we elkaar een paar klappen hebben gegeven. Weten zij veel." Dat was het slapste excuus ooit, Chèlle.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Klinkt aannemelijk voor de rest." knik ik. Ik zeep mezelf in en spoel me weer af, in een snel tempo.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Eigenlijk wel." Nadat ik me ook heb ingezeept en afgespoeld spring ik onder de douche vandaan en pak meteen twee handdoeken.
    "Hier." Ik steek mijn hand uit, nadat ik mezelf in één van de handdoeken heb gewikkeld.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik pak de handdoek dankbaar aan en droog mezelf af. Het valt me eigenlijk nog mee dat ze niets van Cassies geur gemerkt heeft. Ik droog mijn haar even en loop naar mijn slaapkamer om mijn kleding aan te trekken. "Je hebt mijn shirt gescheurd." zeg ik, en ik kijk naar de scheur van enkele centimeters aan de voorkant.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grijns breed en loop de slaapkamer weer in.
    "Sorry." Ik vis mijn string en BH van de grond en trek ze aan, dan droog ik mijn haar even kort en pak ik mijn kleding van de grond.
    "Mijn short heeft geen knoop meer." Constateer ik droog.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Oeps." zeg ik grinnikend. Het ging er toch ruiger aan toe dan ik dacht. "Ach, lijkt alleen maar meer op een gevecht." zeg ik. In de woonkamer gooi ik wat kussens op de grond, mooi alibi.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca, mijn knoop, van mijn short." Ik trek mijn shirt aan.
    "Ik wil niet veel zeggen maar als het bandje van mijn beha nou gescheurd was, leek het nog meer op een gevecht dan mijn knóóp." Grinnik ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik loop naar haar toe en trek haar bhbandje los en kijk haar grijnzend aan.


    Your make-up is terrible