• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Niet als jij ook weer gaat glimlachen." zei ik glimlachend, "Dat is zo aanstekelijk!" Ik kietelde hem zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Misschien zou je dan moeten beantwoorden en zeggen dat hij niet bellen." Ik glimlach enkele seconden sarcastisch en werp een blik op Chèlle.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat is er?" Vraag ik als Luca me aankijkt.
    "Ik ben alleen maar aan het wachten." Zeg ik dan en kijk weer naar de film. Het is actie, ik haat actiefilms, het is zo jongensachtig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Als of jou lach niet aanstekelijk is,' zei ik nog voordat hij me ging kietelen. Ik begon te lachen. 'Hou op!' riep ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Nee,' zucht ik, 'daar is hij te lief voor. Hij is gewoon bezorgd,' zeg ik, 'ik bel hem morgen wel terug,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Wat is er? Ik ben alleen maar aan het wachten?" Ik knik even naar haar, mijn ogen wijzen naar haar bhbandje dat kapot is en haar los zittende broek. Valt niet op hoor. "Waar op wacht je?" vraag ik. Ik luister naar wat Cassie te zeggen heeft. "Negeren is ook niet lief." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik stopte ermee en kuste hem kort. "Voor jou zal ik stoppen." grinnikte ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk even kort naar mijn kleding en knik dan naar zijn shirt.
    "Ik ben aan het wassen. Maar ik had niet genoeg om de wasmachine te vullen dus ik heb wat van jouw kleding gepakt, hoop dat je het niet erg vind?" Leg ik uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Weet ik ook wel,' mompel ik. 'Maar ik ga niet opnemen en zeggen dat ik nu niet met hem wil praten,' zucht ik, 'en iedereen is weleens niet lief,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knik even naar Cassie. Ik hoop maar dat ze nu niet op mij doelt. "Bedankt." glimlach ik naar Chèlle. "Dat moest nodig eens gebeuren." Ze verpest ons alibi een beetje maar ik heb het toch te hard nodig. Ik trek de uiteindes van de scheur bij elkaar zodat hij niet zo opvalt.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Dat vind ik nou lief van jou,' zei ik met een klein lachje. Ik drukte een klein kusje op zijn mondhoeken. Onbewust glimlachte ik naar hem. Ik boog weer naar hem toe en hield mijn lippen heel lichtjes tegen de zijne aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nogal ja. Je kon amper lopen." Grinnik ik en trek mijn benen op de bank en sla mijn armen om mijn knieën. Zo valt het niet op dat ik geen knoop heb, en dat kapotte bandje verzin ik nog wel.
    "Ik neem aan dat naast de wasmachine de droger staat? Want dan gooi ik er zo nog een bonte was in en doe ik de donkere in de droger."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik negeer het gesprek van Luca en Chèlle verder en kijk weer naar de tv.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Denk het wel." Ik haal mijn schouders op. "Ik was nooit." Ik grijns schaapachtig en zie hoe makkelijk Chèlle de verdwenen knoop kan verbergen. Ik richt me ook weer op de tv en geef commentaar op een stukje dat er nogal nep uitziet.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Maar ik moet toch lief zijn voor je?" zei ik tegen zijn lippen aan. Natuurlijk moest ik liet zijn en ik was ook heel erg graag voor hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.