• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik loop loom achter haar aan de badkamer in en zet de douche aan.


    Your make-up is terrible

    [Cassie is going to be reaaaaally sad when she finds out :c ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    Ik wil net nog iets tegen Liam zeggen als ik weer een schreeuw hoor. Weer een mannelijke. Alleen klinkt het nu niet uit woede maar meer uit genot...Ik bijt op mijn onderlip. ''Ik moet gaan,' mompel ik naar Liam en voordat hij nog iets kan zeggen hang ik op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga jullie conversatie niet lezen. Veel te lang.]

    Damon Blaeke
    "Begin je alsmaar leuker en leuker te vinden" fluisterde Jeremy zachtjes. Ik keek hem blozend aan en kuste hem zachtjes op zijn voorhoofd. "Ik jou toch ook. Elke minuut een beetje meer."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Korte samenvatting voor Mitch; Ruzie > Sex > Douchen]

    Jeremy Velez

    Ik bloosde weer. Was ik daarvoor gestopt met blozen? Ik had geen flauw idee meer. Ik trok Damon wat dichter tegen mij aan zodat ik hem kon knuffelen. Echt veel nuttigs kwam er bij mij niet meer uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha, dankjewel.]

    Damon Blake

    Hij drukte me dichter tegen mij aan en ik sloeg mijn armen om hem heen. Zachtjes streelde ik met mijn hand door zijn haren en mijn hoofd legde ik in zijn nek. Ik nam zijn geur diep in me op. Heerlijk..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte. Het was stil. Het enige wat ik hoorde was onze ademhaling en als we bewogen, maar dat deden we haast niet. Ik sloot mijn armen wat meer om hem heen. Ik drukte een klein kusje op zijn hoofd. Mijn handen liet ik onder zijn shirt gaan en liet ze rusten op zijn blote rug. Ik wou zijn warmte zo graag voelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Naomy je moet nog reageren kutje!]


    Your make-up is terrible

    [Ahw, scheiße!]

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik maak mijn ketting los en leg deze op de wastafel, twijfelend kijk ik naar mijn ring. Normaal heb ik hem altijd om, ik weet niet waarom ik hem überhaupt heb afgedaan. Dan spring ik onder de douche. Gewoon niet meer afdoen. Ik begin de rode lippenstift van mijn gezicht te poetsen, iets wat faliekant mislukt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik moet even lachen om haar mislukte poging en besef dan dat het bij mij net zo zal gaan. "Haal het van mijn gezicht af!" zeg ik lichtelijk in paniek.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het is longlasting, heb je niet iets van make-up remover of zo?" Vraag ik, terwijl ik ook in paniek raak, door hem. Domme vraag, natuurlijk niet!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Natuurlijk niet, wat moet ik daar mee? Ik ben geen travo." Ik snauw het een beetje haar richting op. "Zorg nou maar dat het eraf gaat."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het gaat er niet af met water. Sorry hoor." Ik probeer wat te bedenken terwijl ik mijn haar nat maak. Jippie, dan mogen we het straks weer gaan stijlen. Stomme krullen.
    "We kunnen zeep proberen?" Stel ik voor, en verheug me totaal niet op de smaak.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik even kort en pak mijn douchegel, het enige zeep heb. "Jij eerst." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Waarom ik?" Vraag ik op een zeurderig toontje en doe dan wat zeep op mijn hand.
    "Waar zit het allemaal?" Vraag ik dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3