• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Een luide kreun verlaat mijn mond en op haar bevel begin ik harder te stoten. Ik vind het heerlijk als ze me commandeerd tijdens de seks.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik sla mijn benen om zijn heupen heen zodat hij dieper in me kan en beweeg zacht mee op het ritme van zijn stoten.
    "Neem me zoals je wilt." Kreun ik zacht in zijn oor en bijt hem dan in zijn nek.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Zoals ik wil." herhaal ik haar hees. Ik stoot even sneller en draai ons dan om, zodat ze bovenop me zit. "Berijd me dan."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grijns, waarom zag ik dit al aankomen? Langzaam begin ik hem te berijden terwijl ik mijn handen over mijn lichaam en door mijn haren laat gaan. Ik ga een klein beetje sneller maar cowgirl is langzaam ook altijd leuk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik bekijk haar met alle plezier. Zoals ze met haar handen over haar lichaam gaat, iets beters kan je niet te zien krijgen. Ik beweeg mijn heupen op haar tempo mee.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik houd van de manier waarop hij me bekijkt. Ik werp hem een ondeugende blik terug en betast mezelf. Ik gooi het haar wat in mijn gezicht was gevallen naar achteren en glimlach naar hem.
    "You like that?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik snel en hevig. Ze weet hoe erg het me opwind. Heel slim is het alleen niet want daardoor kom ik ook veel sneller.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik vertraag het tempo weer iets. Ik zet mijn benen iets verder uit elkaar zodat hij dieper kan en langzaam begin ik mijn heupen weer te bewegen. Mij gezicht betrekt uit puur genot als hij mijn gevoelige plekje raakt.
    "Oh God, Luca." Kreun ik hard.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik sluit mijn ogen uit puur genot, ze weer precies hoe ze het moet doen. Als ik haar luid hoor kreunen beweeg ik mijn heupen beter op en neer. Zelf kreun ik iets luider als ik het al voel opkomen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik merk aan Luca's hele houding dat hij zo gaat komen, en dan ga ik weer iets langzamer, maar dieper. Ik houd het tempo even langzaam. Elke keer als hij mijn plekje raakt piep ik zachtjes.
    "Luca, fuck me."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grijns even kort voordat ik weer geconcreerd kijkt. Ik pak haar bij haar heupen en neem mijn eigen tempo aan, goed oplettend of ik haar plekje blijf raken door te luisteren.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Mijn mond zakt open en ik blijf kleine kreuntjes slaken. Ik voel een warm gevoel licht beginnen te tintelen. Weer laat ik mijn handen over mijn lichaam gaan, maar deze keer puur en alleen voor mijn eigen genot.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik probeer alles tegelijk te doen en het gaat me nog best goed af met mijn opgewonde mannenhersens. Ik voel mijn hoogtepunt nu echt opkomen en stoot harder en sneller. In dat tempo blijf ik even doorgaan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh God." Kreun ik als de tintelingen zich verder naar onderen verspreiden. Ik kijk om me heen of er iets is om in te bijten, en zie dat Luca het enige is. Ik buig me naar hem toe waardoor hij dieper in me stoot en kreun hard, dan zet ik mijn tanden in zijn schouder.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Zodra ze me bijt kom ik schreeuwen klaar. Dat is net het extraatje dat mij laat schreeuwen van genot. Ik stoot nog gewoon door.


    Your make-up is terrible