• Wie doet er allemaal mee?
    Ben ff benieuwd. Ik moet naar Veghel:Y)

Miep

Toernooi

Nee, ik doe niet mee. Met een hockeystick ben ik echt een ramp. Ik sla altijd tegen de kuiten en schenen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mombasa schreef:
    Toernooi

Nee, ik doe niet mee. Met een hockeystick ben ik echt een ramp. Ik sla altijd tegen de kuiten en schenen.

o oeps. ik zie het nu pas. ^^
    het hockeytoernooi is alleen voor mensen die al op hockey zitten i.v.m. de spullen, ervaring, regels enz.

Miep

Nein, want ik speel geen hockey. Misschien wel wat mensen die ik ken ofzo.

Big girls cry when their hearts are breaking

Inure schreef:
    (...)

o oeps. ik zie het nu pas. ^^
    het hockeytoernooi is alleen voor mensen die al op hockey zitten i.v.m. de spullen, ervaring, regels enz.

Oh, bij ons verder gewoon brieven rondgestuurd en extra lessen ingeroosterd. Maar nogmaals geef me een hockeystick en ik sla tegen alles aan behalve de bal.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mombasa schreef:
    (...)
    Oh, bij ons verder gewoon brieven rondgestuurd en extra lessen ingeroosterd. Maar nogmaals geef me een hockeystick en ik sla tegen alles aan behalve de bal.

haha, dat deed ik ook hoor. soms nog steeds trouwens

Miep

Hehehe daar woon ik. Daar doen allemaal rottige meiden uit mijn klas aan mee (cat) Be prepared.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Nope ;')

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Daar woon ik, onze school staat vlak langs het hockeyveld. Ik hockey zelf wel, maar doe niet mee aan het schoolhockeytoernooi. Veel plezier (':

Travel far enough, you'll meet yourself