• Omg ik ben zo blij. Ik zit namelijk in het leerlingenraad. Ergens snap ik niet waarom ze me hebben gekozen maar ergens ook weer wel. Niet om op te scheppen ofzo maar toen de 'voorzitter' vroeg waarom iedereen zich had aangemeld, had iedereen de zelfde reden ' Omdat het ze leuk lijkt' En ik was dus de enige die wat anders zei. Alleen me 2 vriendinnen hadden zich ook aangemeld. En de voorzitter heeft van 6 bruggers 4 gekozen. De vierde had gezegd dat ze niet meer wou, dus nu gaan ze loten wie ook in het leerlingenraad mag komen. één van me vriendinnen of een ander meisje. Ik hoop zo erg dat het één van me vriendinnen is. Maar oké. Ik ben echt superblij dat ik erin zit. Zit iemand hier op Q ook in ene leerlingenraad?

    Nee, we hebben die niet eens op school.


    <3

    Wat houd de leerlingenraad eigenlijk in ;p?

    En wat had je eigenlijk geantwoord op die vraag? (krul)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:58 ]


    <3

    Shamed schreef:
    Wat houd de leerlingenraad eigenlijk in ;p?
    Dat je dingetjes op school die je dwars zitten ofzo mag veranderen door samenwerking van de hele groep enzo

    Como schreef:
    En wat had je eigenlijk geantwoord op die vraag? (krul)
    Dat ik graag kleine dingetjes om school die me dwarszitten wil veranderen :'D

    Oeh, Iman, jij gaat de school veranderen! YES YOU CAN! :9~ Maar nee, niets voor mij. c:


    wth.

    Mayfly schreef:
    Oeh, Iman, jij gaat de school veranderen! YES YOU CAN! :9~ Maar nee, niets voor mij. c:
    Omg lil, dat klonk zo Obama achtig.

    Positive schreef:
    (...)Omg lil, dat klonk zo Obama achtig.


    Was ook de bedoeling, slimme sexyheid. (krul)


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Was ook de bedoeling, slimme sexyheid. (krul)
    Maar ik vind Obama niet sexy ofzo. Vooral zijn motto niet. Slimmee lekkere chocoladevreter

    Mijn broer heeft er in gezeten(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij heb ik erin gezeten. Maar ben van die school af.

    jup ik zit erin in de 2GR LLR :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Positive schreef:
    (...)Maar ik vind Obama niet sexy ofzo. Vooral zijn motto niet. Slimmee lekkere chocoladevreter


    Nieuw motto: 'Peace everyone, hier komt Iman de grote awesomeness en zij gaat alles veranderen.' c:


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Nieuw motto: 'Peace everyone, hier komt Iman de grote awesomeness en zij gaat alles veranderen.' c:
    -denkt aan mega grote posters van ons 2, mensen die knielen voor ons- Life is sow freaking good

    Jep, ik zit ook in de leerlingenraad, maar er is niet veel gebeurt dit jaar dat we bij elkaar zijn gekomen om te bespreken. Wel een paar keer.:D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3