• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:44 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Het schrijven ging lastig en had gevoeld dat de helft in een onlogische volgorde stond. Wat was ik blij dat alleen ik het las. Zolang ik het maar snapte was het goed. Sloeg de bladzijde om en begon verschillende tekeningetjes te maken. Dit keer paste niet alles op één blaadje. Er waren te veel dingen die ik had gezien. Voor elk plekje die ik had gezien gebruikte ik een nieuw blaadje. Zoals altijd tekende ik er geen enkel persoon erop.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik geniet ervan om te dansen, vooral omdat Luca me perfect aanvoelt en me kan leiden als geen ander.
    "Waag het niet om me zo te laten vallen." Ik weet dat hij weet over welk stuk ik het heb. Ik gooi mijn heupen in de strijd, zoals het hoort bij de Chacha. Dat is waarschijnlijk ook waarom Luca het zo leuk vind.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Het is al even geleden dat ik op deze manier, op dit tempo met iemand gedanst heb, maar met Chèlle erbij lukt het prima. We dansen als een perfecte eenheid. "Ik zou niet durven." glimlach ik naar haar en ik leg mijn handen kort op haar heupen voor ik ze er weer aftrek.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Goed." Ik breng mijn gezicht dichtbij het zijne voordat ik uitdraai. Het voelt zo compleet om te dansen met Luca. Het voelt prettiger als met wie dan ook. Ik hou ervan om me sexy te voelen als ik dans, want ik weet dat het zo is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grijns even maar probeer het niet te laten merken. Ik probeer om niet teveel in deze dans op te gaan, dat zou er te... intiem uitzien voor de rest, denk ik zomaar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "And now for the grand finale." Fluister ik na ik weer ingedraaid ben. Ik weet dat mijn ogen twinkelen. Als mijn leven op een moment als deze bevroren mocht worden, zou ik het doen. Dansend. Dansen is echt mijn leven, samen met zingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik kijk even naar het gedans van Chèlle en Luca maar naar een tijdje kijk ik naar het plafond. Ik hoef het niet perse te zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knik en zorg dat ik haar in de juist houding kreeg en mezelf ook. "Kom maar op." zeg ik onhoorbaar voor de rest. Ik hoop eigenlijk heel erg dat het lukt in deze relatieve kleine ruimte.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik bijt even op mijn lip en laat mezelf dan vallen, met een relatief hoge snelheid, om alles goed te laten verlopen. Laat er alsjeblieft niets fout gaan. Dat zou niet mooi zijn voor het meubilair, of mijn schoenen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Gelukkig voor haar ben ik hier relatief goed in en vang ik haar binnen een seconde op. Met een snelle beweging lift ik haar iets op, niet te hoog voor het lage plafond, en laat ik haar daarna in mijn armen zakken. Ik hou haar even vast en grijns naar haar. "Ik kan het nog steeds." zeg ik terwijl ik haar weer omhoog trek.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Gelukkig wel ja. En gelukkig voor mij ben ik niet breekbaar." Grijns ik terug. Voor de zekerheid hou ik me nog een paar seconden vast aan zijn armen voor ik loslaat.
    "Well, that was fun." Glimlach ik.
    "Ik wil nog meer dansen."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik keek tevreden naar de tekeningen. Ik vond ze aardig gelukt. Er konden alleen wel wat foutjes in zitten. Sommige dingen wist ik niet meer zeker hoe ze er uit zagen. Ik sloeg de bladzijdes om en begon aan een tekening. Ik wist nog niet precies wat. Ik zag wel wat er van kwam


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik laat haar langzaam los. "Vind maar een nieuw slachtoffer." grinnik ik. Ik loop naar Cassie toe. "Hé, je zit op mijn plek." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Ik dans niet. Heb ik nu even geen zin in, sorry." zei ik tegen Chèlle, voordat ze mij uitkoos.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik Luca iets hoor vragen. 'Dan ga je toch op mijn schoot zitten,' zeg ik schouderophalend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered