• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:44 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones

    Ik plof naast Damon neer als Jeremy weg is gegaan en glimlach terug naar Cassie. "Zo, die is vlug weg. Niet op zijn gemak bij dames?" vraag ik aan Damon.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Hij kuste me nog snel eventjes op mijn mondhoek en verdween toen. Ik glimlachte eventjes en rechtte mijn rug. Luca plofte naast me neer. "Zo, die is vlug weg. Niet op zijn gemak bij dames?" vroeg hij aan me. Ik keek hem aan en fronste een beetje. "Nee, dat is het niet. Hij komt er net achter dat hij bi is en heeft er een beetje problemen mee dat er nu zoveel mensen zijn terwijl ik bij hem ben. Komt hij wel overheen." legde ik uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Zullen we hem nu op normaal tempo doen? Gelukkig is het een langzame dans, maar het is wel iets sneller als dit. En ik wil een lekkere Jive dansen. Maar ik weet niet of iemand die wel kan dansen." Pruil ik terwijl ik vanaf het begin af aan start, op het normale tempo van de Rumba, terwijl ik meetel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Oh..." Ik knik begrijpelijk. "Arme hij." mompel ik even. Ik kijk naar Chèlle en Cassie en ik grijns. "Dit is wel leuk om naar te kijken, vind je niet?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    In mijn kamer wou ik mijn muts af doen. Ik was vergeten dat Damon die af had gedaan. Ik draaide me eventjes om en dacht na of ik hem zou gaan halen of niet. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep door naar mijn kamer. Ik ging op bed zitten, haalde mijn tekenschrift en potlood te voorschijn en begon te schrijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Ach, hij wendt er vanzelf wel aan." Ik keek even naar Chelle en Cassie. "Hmm, gaat."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Waarom gaat?" vraag ik. "Ik vind het wel een plezier voor het oog eigenlijk." Ik grinnik even en kijk hoe Cassie went aan de passen. Ze is wel heel anders dan als wij samen dansen maar bij Chèlle merk ik geen enkel verschil op.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hey Luca. Kan je nog een beetje Jiven of heb je te lang zonder me geleefd?" Vraag ik plagerig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik lach naar Chèlle. "Dat kan ik nooit vergeten." zeg ik. "Maar dat ga ik hier écht niet doen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Te weinig ruimte. I know." Ik eindig de Rumba met een draai en sta stil vlak voor de bank. Dan steek ik mijn hand uit naar Luca.
    "Jij ook nog een dansje met me? Mag jij kiezen wat."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Tja, feelings hé." zei ik grinnikend tegen hem, "Dan ga je dingen anders zien."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik zucht opgelucht als de dans is afgelopen. Het dansen met Luca voelde een stuk fijner en minder ongemakkelijk. Ik loop naar de stoel en laat me er op vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op. "Ik niet denk ik." Ik werp even een blik op Cassie en kijk dan naar Chèlle. "Hm, een Chacha met jou kan ik nooit afslaan." glimlach ik en ik neem haar hand aan terwijl ik op sta.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wel die met de spinturn, toch? Die is leuker." Grinnik ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Wat denk jij nou?" Ik grijns. "Natuurlijk." Ik begin al gelijk.


    Your make-up is terrible