• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:44 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Haha, leuk hoor Chelle." zei ik lachend. Was een tijd terug dat ik haar zo vrolijk had gezien. Ik legde mijn arm achter Jeremy. "Mag dat?" vroeg ik zachtjes aan hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Weet ik, maar toch bedankt." Lach ik breed. Ik begin een ander FOB liedje te neuriën terwijl ik ga zitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Iedereen is lekker vrolijk." glimlach ik. "Dat is mooi."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek eventjes naar Damon. Ik knikte nadat ik er eventjes over had nagedacht. Ik keek naar Chélle die weer begon te neuriën. Het klonk leuk en ik glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wie zegt dat ik vrolijk ben? Ik zing en dans altijd, you know that." Grinnik ik, ik ben wel vrolijk, maar daar gaat het nu niet om. Dan zing ik verder terwijl ik gekke bekken trek.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Niet op deze manier hoor." weet ik haar te vertellen. Ik leg toch mijn ene arm voorzichting om Cassies middel heen, dat zit lekkerder.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik legde mijn arm om hem heen en glimlachte naar hem. "Dankjewel." Toen keek ik naar Chelle. "Nou ik weet wel zeker dat je vrolijk bent Chèlle."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat is deze manier dan?" Vraag ik breed glimlachend.
    "So douse yourself in cheap perfume, it's so fitting, so fitting, of the way you are, can't cover it up. can't cover it up!" Ik heb duidelijk mijn FOB-bui.
    "Hoe weten jullie nou zou zeker dat ik vrolijk ben?"

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:19 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Deze manier." grinnik ik. "Luister eens naar jezelf zeg. Was Dora zo leuk?" pest ik haar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik heb geen Dora gekeken, asshole." Lach ik.
    "Ik heb toch die chickflick erin gestopt." Ik steek mijn tong naar hem uit, zo min mogelijk op zijn arm letten die om Cassie heen ligt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte weer toen hij dankjewel zei. Ook al snap ik niet waarom hij dat zei. Voor zulke dingen hoefde je dat toch niet te zeggen? of wel? Ik keek weer naar Chélle die weer verder begon te zingen. Het kwam mij bekend voor, maar het drong nog niet echt tot me door. Ik merkte wel dat ik al weer minder aan het praten was dan zo net. Niet dat ik toen veel praatte, maar als nog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ik geloof je wel hoor." zeg ik tegen Chèlle.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Ooooh Chèlle, Dora nog wel. Cool hoor." zei plagerig. Soms was ik echt flauw bezig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Shut up!"
    "When I'm home alone I just dance by myself! And you pull my head so close volume goes with the truth! Signing off, I'm alright in bed, but I'm better with a pen. The kid was alright but it went to his head!" Ondertussen ben ik weer opgestaan om verder te dansen.
    "Ik wil dansen!"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Mijn nichtje van drie is bang voor Dora,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered