• Donderdag krijgen wij al de 3e Nederlands leraar dit jaar.
    De eerste had longontsteking en vanaf november tot Januari hebben we geen les gehad in Nederlands, de tweede zegt niet waarom, maar ik denk dat ze onze klas niet aankon, jammer want ze kon goed uitleggen, en de derde krijgen we donderdag.
    Ik vind het op zich wel stom dat wij tot nu toe niet echt geweldig Nederlands hebben gehad, want ik was er altijd de beste in. Ik hoop dat diegene die we donderdag krijgen, onze klas wel een beetje aankan en wat strenger optreedt, want dat hebben sommigen echt nodig.

    En versleten jullie ook leraren??


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nee, wij niet. Wij zijn getraumatiseerd door twee leerkrachten van vorig jaar. Echte hellevegen. Nu is onze klas doodstil. In 7 lesuren hebben wij van 5 verschillende leerkrachten/lessen de opmerking gekregen dat wij stil zijn en we actiever moeten zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wij zitten nu aan een derde leraar voor maatschappijleer en we hebben vorig jaar ook al drie leraren voor geschiedenis gehad en twee leraren voor Engels. Wij versleten behoorlijk veel leraren (:


    Take risks and conquer your fears.

    Een keer, voor Engels. Die vent wou liever een baatje met informatica doen. Maar ik vond juist awesome, gewoon omdat ie meneer America heette. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 22:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ja zeker, kerl spaced 'm nu altijd. We willen tosti's gaan maken in zijn les. We zitten ook altijd origami te vouwen en shit. Dude doet niks.

    en m'n engels lerares heeft mee een keertje uitgescholden, ze zei letterlijk: als je nu je mond niet dicht houd, kun je opsodemieteren met je lelijke kutkop.
    Ik heb me DOOD gelachen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 23:06 ]


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Voor Duits in het derde jaar volgens mij wel, dat waren er drie of vier. En vorig jaar, kregen we een nieuwe leraar Nederlands na een paar maanden geen les. Maar de klassen waar ik in zit kunnen ook wel erg zijn, mijn geschiedenislerares van vorig jaar heeft volgens mij nog steeds een trauma.

    Gelukkig zijn er ook leraren die de klassen wel aan kunnen. En een daarvan heeft ook nog humor.


    Physics is awesome

    Hmm. Niet echt.
    Al heb ik het gevoel dat sommige leraren door mij wel meer grijze haren hebben gekregen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ja, maar dan moeten ze ook niet 29 leerlingen in 1 klas stoppen die lomperds


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb dit jaar al 5 verschillende Nederlands leraren gehad, 3 verschillende van Bio

    Nee, bij ons valt het wel mee. Ik zat altijd in goede klassen :'D Alleen in het eerste leerjaar kwam de biologie lerares alleen de eerste maand opdagen en kregen we les van een TOA (assistent). En het leerjaar daarop hadden we 1 les gehad van onze biologie lerares (weer een andere overigens) en kregen we weer dezelfde TOA, haha. Maar dat was omdat al die biologie leraren ziek werden x'D De enige die overbleef was bang dat hij ook ziek zou worden(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    2 jaar terug, 5e middelbaar, had ik dat ook met Nederlands. Maar dat lag niet aan ons. De eerste was hoogzwanger, dus die ging met verlof. De tweede was ook zwanger en in april/mei ging die ook weg. Toen kregen we een man. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Toen ik in groep 8 zat was onze leraar overspanning geraakt door ons..

    Denk het niet, het overkomt de leraren zelf ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Infinitum schreef:
    Nee, bij ons valt het wel mee. Ik zat altijd in goede klassen :'D Alleen in het eerste leerjaar kwam de biologie lerares alleen de eerste maand opdagen en kregen we les van een TOA (assistent). En het leerjaar daarop hadden we 1 les gehad van onze biologie lerares (weer een andere overigens) en kregen we weer dezelfde TOA, haha. Maar dat was omdat al die biologie leraren ziek werden x'D De enige die overbleef was bang dat hij ook ziek zou worden(cat)


    Biologie leraren die massal ziek worden, dat vind ik toch wel heel bijzonder.


    Physics is awesome

    Wij hebben een vervanger Nederlands.
    I don't really like him.

    Ik heb amper Duits gehad dit jaar...


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.