• Dit verhaal [the sex slave] heeft me geïnspireerd. Haar ideeën lijken heel erg op mijn ideeën over.. wat ik opwindend vind.
    Oh man, ik zou dit niet mogen doen, ik ben nog wel crew XD Maar ik heb 16+ in de titel gezet, dus het mag wel een beetje. In ieder geval, een SA, pervert minded, het bevat dus seks, SM om iets specifieker te zijn.
    Als je dat soort verhaaltjes leuk vindt, dan wens ik je veel plezier, en als je het goed vond wil je het dan alsjeblieft zeggen? Want stiekem vond ik het wel leuk om te schrijven :P
    Release me [16+]

    Dat het ooit nog zo ver zou komen. Al die jaren zat ik daar, nooit had ik er überhaupt over nagedacht. Weglopen was geen oplossing, had men mij geleerd, maar waarschijnlijk ging dat niet op in deze situatie. Ik zat vast, jarenlang zat ik vast. Vernedering, aanranding, verkrachting, mishandeling; aan alles ben ik blootgesteld. Waarom ben ik nooit op het idee gekomen om weg te lopen? Dat maakt nu niet meer uit. Rennen moet ik, rennen voor mijn leven.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 23:28 ]


    Life is hard and then we die

    Dit is niet gelijk sm , sm is vrijwillig .
    maar goed kan wel een sm fantasie zijn dan ja .. mhh

    Maar kan interesant zijn (om eerlijk tezijn)


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Is SM vrijwillig? 0.o Niet altijd toch? Of ben ik nu helemaal verkeerd ingelicht xd?


    Life is hard and then we die

    Sm is vrijwillig , je gaat een um nou (spel) relatie aan waarin je elkaar vertrouwt. Een is dom een is sub , of switch (dan wissel je er tussen)
    De dom is de dominante dus de baas :P
    Maar dat is dus in een bdsm relatie.

    Fantasie tja dan kun je gedwongen worden en al dat hebben ook wel veel sm'rs zo ver ik begrijp.

    En nou sommige mensen doen het dus ook terwijl de andere niet wil maar dat is strafbaar dus ergens heb je wel gelijk.

    Anyway ik ben niet zo goed in uitleggen dus sorry maar doe me best :P lol


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Annickje, ik dacht dat ons geheimpje tussen ons bleef. :$

    Maar nu wil ik toch wel weten wat voor vies verhaaltje je hebt geschreven
    :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry Sam!
    En @ w0nderfull; iig tenks voor de uitleg xD


    Life is hard and then we die