• jep, ik had een 7.8 voor wiskunde!
    ojeah. en nu sta ik een 7.5 gemiddeld voor wiskunde en mijn c-norm (gemiddelde van alle vakken) is ook een 7.5
    en nu ben ik blij:Y)

    wie is er nog meer blij?


    Miep

    Hmm.. Ik sta een 5.9 voor frans.. En dat vind ik best knap want ik vind het echt een rot taal & rot vak.. Vooral als je ook nog eens een leraares hebt die qua karakter op omber lijkt..


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik, mijn toets van wiskunde heb ik volgens mij goed gemaakt


    Physics is awesome

    Woah wat goed :D Gefeliciteerd, daar mag je echt trots op zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben blij omdat het bijna weekend is. (Ja, voor mij is het alweer bijna weekend.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    TheRumIsGone schreef:
    Hmm.. Ik sta een 5.9 voor frans.. En dat vind ik best knap want ik vind het echt een rot taal & rot vak.. Vooral als je ook nog eens een leraares hebt die qua karakter op omber lijkt..


    echt, i luf frans
    vind het echt een mooie taal, maar ik heb een schijthekel aan duits


    Miep

    goed gedaan ! (:
    Ik ben eigenlijk wel blij. Zonder reden.
    Oh ja, ik heb een 9,7 voor mijn engelse presentatie gehaald. Daar ben ik stiekem wel erg trots op ;$


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    ik had een 8,5 en sta gemiddeld een 7,8 vorig jaar een 8,4xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Inure schreef:
    (...)

    echt, i luf frans
    vind het echt een mooie taal, maar ik heb een schijthekel aan duits


    Hmm.. Ik heb er gwn een schijt hekel aan.. XD.. Kan het ook niet helpen ik vind Engels de mooiste taal die eris.. Frans in mijn oren lijkt net chinees.. met mijn fantasie kan ik er nog geen woord aanvastknopen.. En dat wil wat zeggen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Hmm.. Ik heb er gwn een schijt hekel aan.. XD.. Kan het ook niet helpen ik vind Engels de mooiste taal die eris.. Frans in mijn oren lijkt net chinees.. met mijn fantasie kan ik er nog geen woord aanvastknopen.. En dat wil wat zeggen XD


    o engels, daar hou ik ook van :Y)
    ik doe cambridge echt leuk!
    maar volgens mij heb je fantasie genoeg hoor


    Miep

    Inure schreef:
    (...)

    o engels, daar hou ik ook van :Y)
    ik doe cambridge echt leuk!
    maar volgens mij heb je fantasie genoeg hoor


    Xd.. Ik ben zowat engels opgevoed.. mijn moeder doet een engelse opleiding voor engelse leraares, en ik praat wel vaak gewoon engels met haar, gewoon omdat ik het leuk vind, en net zoals de engelsen heb ik gewoon een schijt hekel aan de fransen en frans XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Xd.. Ik ben zowat engels opgevoed.. mijn moeder doet een engelse opleiding voor engelse leraares, en ik praat wel vaak gewoon engels met haar, gewoon omdat ik het leuk vind, en net zoals de engelsen heb ik gewoon een schijt hekel aan de fransen en frans XD..


    o gosh ik lig gewoon dubbel hier om jouw redenering


    Miep

    Ik ben blij omdat ik morgen maar twee uurtjes school heb. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Inure schreef:
    (...)

    o gosh ik lig gewoon dubbel hier om jouw redenering


    XD.. Ja ik heb altijd heel erg goede redenen voor alles..
    Bijv.

    Waarom heb ik niet geleerd voor piano les?
    Ik weet het niet.. Ik was te lui?

    XD.. Maar alsnog.. Ik haat frans XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik had op mijn laatste toets van wiskunde een 10, die dus ook op mijn rapport stond :3
    Was ik wel trots op, aangezien ik vorig jaar steeds buisde, of net niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik was vergeten dat ik een economie pw had, ik lees even snel een samenvatting en ik had een 8,5


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one