• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Ja maar.." zei ik met een pruillipje, "Het is zo leuk." Ik prikte hem nog eens een keertje extra.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Niet doehoen!' zei ik lachend. Ik pakte zijn handen beet en keek naar hem. 'Wat snap je niet aan de woorden niet doen?' vroeg ik met hetzelfde lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Alles." grinnikte hem en kuste hem toen. Zijn handen hadden zich om die van mij gesloten en hielden ze stevig vast. Ik vond het niet erg. Het voelde lekker warm aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Hmm, en ik maar denken dat je slim was,' fluisterde ik met een lachje tegen zijn lippen aan. Een klein kusje drukte ik op zijn mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik keek hem aan en grinnikte. "Ben ik ook wel, maar ik kan niet alles snappen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dus, ik kan jou gaan leren wat niet doen inhoud?' vroeg ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik knikte heftig. "Ja, dat zou wel zo handig zijn. Denk je niet?" zei ik, terwijl ik hem nog eens prikte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Eey dat mocht niet,' zei ik tegen hem. Ik pakte zijn hand weer beet en keek hem streng aan. 'Stoute damon.' Mijn strenge blik veranderde al gauw in een glimlach. 'Maar ik ben geen leraar, hoe wil ik het jou gaan leren?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik glimlachte breed naar hem. Ik vond het alleen maar grappiger. "Maar ik ben geen leraar, hoe wil het jou gaan leren?" vroeg hij aan me. Ik had wel een idee, maar daarvoor was het nu nog veel te vroeg. Zo snel wilde ik niet gaan, dus haalde ik mijn schouders op. "Weet ik toch niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Hmm,' zei ik nadenkend. Ik ging weer op mijn rug liggen en keek naar de wolken. 'Leren gaat het beste door herhalingen en beloningen,' dacht ik hard op. Ik dacht eventjes verder na.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "En dat betekent voor mij dat?" vroeg ik aan hem. Zo'n systeem zou erg handig kunnen zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dat betekent voor jou dat je me nog even moet laten nadenken,' zei ik met een klein lachje. Ik keek naar de wolken terwijl ik na dacht. Herhalen en belonen.. Ik keek weer eventjes naar Damon. 'Als jij mij een kwartier lang niet prikt, dan mag jij mij een klein opdrachtje geven,' zei ik met een glimlachje. 'Maar,' begon ik weer. 'De opdrachtjes moeten wel leuk zijn en als dat na een tijdje goed gaat, gaat de kwartier naar een half uur en dan later naar een uur.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Oeeeeh, dat vind ik leuk." zei ik glimlachend en kuste hem eventjes. Toen kwam ik overeind, trok hem met mij mee en sloeg mijn armen om hem heen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Toen sloeg kwam ik overeind?]

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte toen hij mij eventjes kuste. Ik wou hem terug kussen, maar hij ging overeind. Ik schrok toen hij mij er gelijk bij meenam. Zijn armen sloeg hij om mij heen. Ik glimlachte en sloeg mijn armen om hem heen. 'Dan doen we het dus zo,' glimlachte ik. Ik knuffelde hem eventjes en drukte een klein kusje op zijn wang.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik kijk Luca vragend aan en haal dan mijn schouders op. 'Ach, het zal ook wel,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered