• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Dat mag ook niet.. Jij bent mijn wandelende spellingscontrole weet je nog?]

    Jeremy Velez

    Het voelde grappig. Een soort tikkertje, of een kat en muis spelletje. Ik wist het niet, maar het voelde grappig en fijn. Hier kon ik wel aan wennen, maar al te graag. Ik speelde het spelletje mee en glimlachte tegen zijn lippen aan. Onbewust sloot ik mijn armen wat meer om hem heen. Als of ik bang was dat hij opeens wegging of zo. Ik wist het niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja. xd]

    Damon Blake

    Hij drukte me nog dichter tegen me aan waardoor ik langzaam rondjes begon te draaien. Ik vond het heerlijk en heel erg fijn. Het voelde goed.

    [Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal! Tot morgen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik knik vaagjes. 'Een beetje,' zeg ik dan, 'Ik snap echt niet dat ik steeds zo moe ben,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ga ook slapen (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Slaap lekker]

    Jeremy Velez

    Ik volgde niet meer helemaal wat er met onze tongen gebeurde, maar ik volgde hem. Het voelde heerlijk aan, dus het kon vast geen kwaad. De omgeving was ik merendeels gewoon vergeten. Het enige waar ik nog bewust van was, was dat ik hier in een hangmat lag te zoenen met Damon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ik ben vast slaapverwekkend." grinnik ik. "Komt vast door de inspanning van net."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je bent niet slaapverwekkend hoor,' zeg ik glimlachend. 'En is het juist niet logischer dat ik daar juist meer wakker van word?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik ging met mijn hand onder zijn shirt en streelde hem daar. Ik verloor mijn besef voor de omgeving en had alleen nog maar hem in mijn hoofd. Ik zoende rustig door, misschien iets wilder dan eerst, maar daar kon ik niets aan doen. Het was te lekker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Neh, daar word je slaperig van." lach ik zacht.


    Your make-up is terrible

    [Werd me broertje in me bed gedumpt.. Aait tie me hoofd zegt tie; Haii. Gaat over me heen liggen, pakt me mobiel en drukt op het knopje en stopt hem weer onder me kussen.]

    Jeremy Velez

    Ik rilde eventjes toen ik zijn hand onder mijn shirt voelde. Zijn gezoen voelde anders, of hij zoende echt anders, of het leek zo doordat zijn hand onder mijn shirt zat. Hoe dan ook. Ik vond het nog steeds niet erg. Met nog steeds diezelfde glimlach op mijn gezicht zoende ik hem terug. Ergens zou ik me doodschamen als er nu iemand langs liep, maar aan de andere kant zou ik me ook kapot lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [lololol]

    Damon Blake

    Na een hele tijd door te gaan en nadat ik elk plekje van zijn rug heb aangeraakt stopte ik met zoenen. Ik drukte hem stevig tegen me aan. "Dat was heel lekker.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Hhmmm,' zei ik en drukte nog een klein kusje op zijn mondhoek. 'Daar ben ik het helemaal mee eens,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Gelukkig maar." zei ik zachtjes en glimlachte breed. Dit was eens iets anders dan de dingen die ik normaal deed met jongens of meisjes. Compleet anders, normaal was ik niet zo soft. Ik was wel soft, maar niet zo erg als nu.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte naar hem. Zijn lach was mooi en aanstekelijk. Zo'n beetje elk emotie van hem was aanstekelijk. Zo lang mogelijk bekeek ik zijn lach. 'Ik denk dat ik hier zo in slaap kan vallen, zeker met jou erbij,' glimlachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Ik denk dat ik hier zo in slaap kan vallen, zeker met jou erbij." glimlachte hij. Ik beet eventjes op mijn lip. "Kom anders vanavond bij me slapen?" stelde ik toen heel zachtjes voor. Ik hoopte dat hij zou blijven, ik wilde zijn warmte bij me voelen.

    [Hoe laat is het eigenlijk?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.