• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Echt? Is dat niet vlot?' vroeg ik aarzelend. Ik nestelde me een beetje in hem. 'Alhoewel,' begon ik. 'We liggen nu ook samen.' Ik keek eventjes weer naar Damon en glimlachte. 'Ik wil wel.'

    [Ehm... Ik heb geen flauw idee.. Rond 3 of 4 uur of zo? Tenminste.. Als ik kijk naar die wandelingen en zo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Nou het is alleen maar slapen en niet meer. Tenminste dat was ik niet van plan." zei ik nadenkend, "Dus ik denk van niet." Ik glimlachte naar hem toen hij zei dat hij wel wilde. "Gelukkig maar.. Daar ben ik blij om."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Met een glimlachje keek ik hem weer aan. 'Jij bent echt veel en veel mooier dan de Hulk,' zei ik met een lachje. Hopend dat het nu wel goed over kwam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik glimlachte. "Moet toch ook?" zei ik zachtjes terwijl ik hem op zijn neus kuste, "Anders zou dat niet goed zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes en lachte om het kusje op mijn neus. 'Eigenlijk moet het niet, maar het is wel mooi meegenomen.' Ik glimlachte weer eventjes. 'Bovendien, als je iemand leuk vind, vind je hem vanzelf ook mooi. Althans, dat denk ik of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik knikte langzaam. "Ja, dat klopt. Hoewel je ook iemand mooi kunt vinden, zonder op diegene te zijn." glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 13:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ok, ik snap dus niks van die zin ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nou heel simpel. Je kunt iemand ook mooi vinden voordat je op diegene bent. Zo heb de post aangepast, hopelijk is het zo duidelijker]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 13:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ow zo, dan keek ik er gewoon eventjes raar tegen aan denk ik]

    Jeremy Velez

    Ik dacht eventjes na. Echt veel snapte ik er niet meer van. 'Hmm, ik denk dat dit te veel word om over na te denken,' zei ik met een klein lachje. Ik keek een beetje naar de wolken.

    [Blergh, serieus die leraar werkt me op de zenuwen -.-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hoezo?]

    Damon Blake

    "Ik snap het." zei ik glimlachend en keek naar de plek waarna hij keek. "Vind je dat niet op een olifant lijken?" vroeg ik na een tijdje lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Over welk van de twee heb je het? Dat raar tegen aan kijken of van die leraar?]

    Jeremy Velez

    'Hoe?' Ik keek een beetje vragend. Ik keek weer naar de wolk en hield me hoofd een beetje schuin. 'Waarom zie ik het nou niet?' vroeg ik verbaasd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Leraar xd]

    Damon Blake

    Ik wees hem aan hoe je de olifant kon zien. "Zie je het nu?" vroeg ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Omdat die heel de tijd achter je gaat staan.. Hij is gewoon vervelend en werkt me op mijn zenuwen.]

    Jeremy Velez

    'Zie je het nu?' vroeg hij, nadat hij het een beetje had gewezen en al hoe hij die olifant zag. Ik keek nog een beetje en begon uiteindelijk te knikken. 'Ja,' zei ik glimlachend. 'Ik keek net heel anders en volgens mij ook nog eens bij de verkeerde wolk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha, kan ik begrijpen]

    Damon Blake

    "Hahaha, slim hoor van je." zei ik lachend en prikte hem een keertje in zijn zij. Toen kroop ik weer tegen hem aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Mmm, wat zei ik nou over het prikken?' vroeg ik lachend. Ik keek naar Damon. 'Niet doen,' zei ik terwijl ik zachtjes op zijn neus tikte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you