• Class 13




    Leerlingen:
    Alice Connel R.I.P.= micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Hannah Blades = Demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130801

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:08 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    ( Mag ik een Sammenvating)

    [Mary Ann en Hannah<- nieuw persoon hadden bitchfight maar James tapte Mary Ann haar handen in met behulp van Jane, Alice is net vermoord en Lilly zag het gebeuren]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik staarde drommerig naar boven, toen zag ik een lichaam over de reling hangen en een schim. Ik keek naar boven terwijl het lijf verder van de reling kwam.
    Ik kneep mijn ogen samen wie was dat? Ik stond op en sprinte naar binnen. Ondanks dat mijn lichaam pijn deed zette ik door. Het was Alice, Alice die een stoel op me gegooid had, Alice die al ik weet niet hoevaak gevochten had met me. Buiten adem rende ik de laatste trap op en opende de deur met een knal.
    Een onbekende jongen stond daar met Alice in zijn armen. Hij schrok zichtbaar. "Nee niet doen" schreeuwde ik paniekerig. Ik was te laat, Ik zag hoe hij Alice losliet. Ik rende naar de leuning, ik zag hoe Alice op de grond smakte en werd misselijk van de krakende boten. Ik zag hoe ze haar lippen beweegde en met een glimlach bleef liggen. Ze was dood, ik was te laat. Ik merkte niet dat de jongen weg liep, hij rende weg, weg van de plek waar hij Alice had vermoord. Waarom zou ik nooit te weten komen. Ik staarde voor me uit, ik had niet in de gaatte dat de klas in de les zat, niemand zou me missen. Alice had me veel gemaakt maar ik had het haar nu allemaal vergeven. Ik zakte ineen en merkte niet hoe de tranen stroomden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [LOL epic]


    We're all mad here. ~Cheshire

    sorry ben er weer was eten ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (ik ben leraar wat doe ik nu)???

    Jane
    ik keek Mary Ann haar kant op, ik vond het wel zielig dat ze de hele tojd was vastgebonden. 'ik maak je los oke? maar dan mag je niets bij me doen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann

    Ik haalde mijn schouders op."Misschien ben je niet zo erg als ik dacht" zei ik en probeerde me alsnog los te wringen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    anders. loop je de klas binnen en zie je mary ann vastgebonden.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    'oke, ik maak je los' zei ik en begon de tape er af te scheuren wat nog aardig moeilijk was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann

    Ik knikte dankbaar toen ze me had los gemaakt. "Dankje" zei ik en wreef over mijn polsen. Ik zag de lerares binnen komen. "Hallo mevrouw" zei alsof er niks aan de hand was. "Oke waar is die klootzak" zei ik boos en liep naar de deur op te kijken of hij op de gang was.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik loop de klas binnen en zie Mary-Ann vasgebonden. Ik wil naar haar toe lopen om haar los te maken, Maar ik zie al dat Jane haar los maakt. Eindelijk Jane is lief. Ondertussen zegt Mary - Ann Hallo Mevrouw

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:27 ]

    Jane
    Mary Ann liep het lokaal uit om 'die klootzak' te zoeken en ik begreep dat ze James bedoelde. 'Mary Ann niet doen!' riep ik terwijl ik haar achterna rende


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Na een tijd stond ik op als zombie en liep met mijn tranen stromend en mijn blik op oneindig de klas in.
    Ik ging zitten op een stoel en staarde voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan