• Class 13




    Leerlingen:
    Alice Connel R.I.P.= micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Hannah Blades = Demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130801

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:08 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    James

    Snel pakte ik mijn spullen en liep achter Jane aan.
    "Jane wacht nou even" riep ik.
    Toen ze ging zitten liep ik naar haar toe "Waarom vergeten wat je zei?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha sorry maar Jane heeft nou niet bepaald veel medelijden met Lilly]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [weet ik maar neimand hoeft te komen want ik ben even met micki iets aan het regelen wat luek word]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Waarom zou ik dat verhaal nou aan hem vertellen? 'Omdat ik dat zei' antwoordde ik terwijl ik geirriteerd zijn kant op keek. Ik stond op om wat water te halen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [is goeeed]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Okee als je het niet wilt zeggen" zei ik schouderophalend en liep toen weer weg


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ okee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [maak je klaar voor het leukste moment van de rpg als dat klaar is ga ik douchent]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 18:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    gelukkig, hij was weg. Ik ging weer op mijn plek zitten en wilde nog even slapen voordat de pauze om was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    De bel ging, ik liep rustig naar het lokaal toe en zag dat ik een van de eerste was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik negeerde de bel, er was toch geen docent.
    Ik ging even liggen op het bankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Dit was een beetje een rare dag, vanochtend was ik nog van plan om morgen weg te zijn, toen niets liever dan blijven, en nu wil ik zo graag mogelijk mijn plan voortzetten om morgen weg te zijn. Hoe was ik toch zo dom om mezelf te verspreken?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice
    Boos kneep hij harder ‘Facking Asshole laat me los, nu gaan je spelletjes echt te ver’ bracht ik moeilijk uit met het beetje lucht wat ik kon krijgen. Een duisteren schaduw verscheen er over zijn gezicht ‘Ik was de genen die je leerde vechten, ik was die genen met wie je altijd plezier had, ik was die genen die je al zo lang kent, waarom heb je mij dan niet gekozen? Als ik je niet mag hebben mag niemand dat’ wat bedoelde hij, waarom zou ik hem kiezen hij is mijn beste vriend, Aiden zou dit nooit doen. Steeds verder duwde hij mijn kleine lichaam omlaag. Tot dat het laatste beetje gewicht ook over reling ging het de zwaarte kracht me omlaag bracht. Ook al had hij zijn handen niet meer rond mijn keel het deed nog steeds pijn. Dit was het dan. Vaarwel wereld. Wat had ik nu eigenlijk bereikt? Niks. Nog even hoorde ik van een afstand een gil, wie was dat? Volgens mij Lily? Is ze me komen halen? Een waterig lachje sierde mijn gezicht. In een oogflits zag ik onze lokaal voorbij flitsen, sorry jongens ik heb gelogen, ik kom niet meer terug. Ook al deed ik gemeen, gooide ik stoelen op hoofden het waren mijn klasgenoten, stiekem had ik geen spijt van de tijd die we samen hadden doorgebracht. Een traan ontsnapte mijn oog, ik zal jullie missen. Met een harde klap raakte mijn rug de koude grond. Botten hoorde ik breken, een pijnlijk stekend gevoel ging door mijn hele lichaam. Pijnlijk keek ik omhoog, in de verte hoog op het dak zag ik hem, Aiden mijn beste vriend met een sadistisch lachje op zijn gezicht. En een meisje er langs, Lily? Ja, het is Lily. Er was tenminste iemand die mij geprobeerd had te helpen, dankje Lily, je bent… je bent een goede vriendin. Met de laatste beetje kracht die ik in me had vormde ik met me mond ‘Sorry voor de stoel’ Lachend sloot ik mijn ogen en hoopte dat de pijn snel voor bij zou gaan. Langzaam voelde ik niks meer in me armen, benen en rug. En viel in een diepe slaap.


    We're all mad here. ~Cheshire

    [langer dan ik dacht ^-^ dit is de dramatische versie, ik hoop dat Lily het lekker epic kan maken. R.I.P. Alice]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [haha gecondoleerd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”