• Class 13




    Leerlingen:
    Alice Connel R.I.P.= micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Hannah Blades = Demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130801

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:08 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [hahaha tja ik wil het ook wel weten]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [rpg verder plzzxDxDxDxD lilly werd op de gang weggestuurdxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [maar het is toch niet vastbinden?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ eerst vastbinden dan erna komen jullie er wel achter]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'ik doe maar wat oke?' zei ik tegen James. Daarna begon ik heel onhandig de handen van Mary Ann vast te binden. Na een tijdje was ik klaar en keek naar het resultaat. Het zag er belabberd uit, maar je moest denk ik wel moeite doen om dat los te maken. Ik keek vragend naar James


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    ""Mh dat werkt wel" zei ik lachend waarna ik haar los liet.
    "Trouwens wat gaan we nu doen?" vroeg ik terwijl ik nog een stuk tape op de mond van Mary Ann plakte zodat ze niet kon zeuren. "Trouwens laat dit een waarschuwing zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik grinikte even om Jane die de tape los om Mary Anns armen deed.
    "waarom doen jullie dat eigenlijk?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    Ik keek naar het resultaat van Jane niet erg sterk dus ik kon er wel uit komen. Onderstussen werd er tape op mijn mond gedaan. Vanbinnen werd ik wel bang maar liet het niet merken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'waarom vraag je dat nou aan mij? ik zei toch al dat ik niet gezellig ben?'zeg ik glimlachend. Toen hoorde ik Lilly wat zeggen 'waarom doen jullie dat eigenlijk?' 'zodat ze niemand meer kan slaan.' antwoordde ik terug. 'voorlopig dan' zei ik er zachtjes achteraan.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 18:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Omdat ik me verveel" zei ik lachend tegen Lilly en deed nog even snel nog een laag tape over de laag tape die Jane erom had gebonden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann

    Kut ging er door mijn hoofd toen James er nog een stuk tape overdeed. waarom duurde dit nou zoo absurd lang? Ik staarde voor me uit en wachtte op wat er ging komen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    jane
    Ik zag dat James er nog tape overheen deed. 'verstandig' mompelde ik. 'en waarom heb je eigenlijk tape in je tas?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Oké dan" ik keek even naar Mary Ann.
    Ik keek haar niet begrijpend aan.
    "En vindt Mary Ann het leuk dat je dat doet?" ik keek even naar James.
    Zou hij dat morgen bij mij ook doen als hij dingen van mijn leven zou vertellen, of was hij dat al vergeten?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ALice
    Ik had even met mijn hoofd wegedraaid en miste gelijk van alles 'Oké waar komt die tape vandaan' met een raar gezicht wees ik naar de tape.


    We're all mad here. ~Cheshire

    James

    "Voor als mensen weer is vechten dat je hun handen kan vastbinden " zei ik lachend. "Maar het is altijd wel handig en er zit van alles in mijn tas" zei ik en haalde onder andere een zak snoep een etui en een map waar mijn nummer in stonden uit mijn tas.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer