• Class 13




    Leerlingen:
    Alice Connel R.I.P.= micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Hannah Blades = Demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130801

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:08 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Alice
    Vrolijk huppelde ik naar hem toe ‘Ben er’. Lachend draaide hij zich om ‘En waar heb je pijn, moet ik je verzorgen?’ zei hij met een glimlach. Hij zei precies wat ik dacht: ‘Het is al weg, de school doktor heeft me geholpen’ ik voelde mijn wangen lichtjes rood kleuren. Meteen veranderde zijn blik, van een lach naar een boze grimas ‘Bedoel je mijn broer’ vol haat spuugde hij de woorden uit. De plotselinge verandering van sfeer lied me even schrikken: ‘Ja’ zei ik half stotterend. Hij deed altijd zo raar als het om zijn broer ging, waarom? Ik liep wat dichter naar hem toe, voorzichtig want de reling was niet zo hoog. Met mijn rug leunde ik tegen de leuning aan ‘Waarom hij?’ Aiden draaide zich om en stond nu palm voor me. Dat was iets te dicht bij, meteen ging ik recht staan: ‘Je weet waarom’ weer verscheen er een blosje. Binnen een seconden voelde ik zijn sterke handen rond mijn nek, ruw duwde hij me omlaag. Paniekerig hap ik naar adem, hij kwam steeds dichterbije met zijn hoofd ‘Kijk nou, je lippenstift is er een beetje af, ik kan al raden wat er net is gebeurd’.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Ik zuchtte om James en Jane. "Alsjeblieft wat zachter" zuchtte ik weer.
    Heel de tijd wanneer ze kibbelde kreeg ik hoofdpijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Waarom zou je mijn liedjes willen zien en trouwens hoe weet je dat dat mijn liedjes zijn" vroeg ik en gritste de zak snoep weer uit haar handen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [waarom zit ik Alice's dood met een big smile te schrijven XD]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [hihi ik zit ook heel de tijd te lachen. ga schreeuwen dan komt de heldin lilly die jou dood ziet gaan.]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'kom op, zo erg zullen ze niet zijn.' zei ik en liep naar zijn rugzak om de map te pakken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Okee kijk maar" zei ik terwijl ik weer op een tafel ging zitten en wachtte op haar reacties


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik kreunde en sloeg mijn armen voor mijn ogen.
    "pliezz zeg alsjeblieft zachter" mompelde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo ff douchen zal rond de 15/20 min. duren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik pakte de map en bladerde er rustig doorheen. 'wauuw, ze zijn echt mooi' zei ik verbaast, maar nog steeds met mijn gezicht in de map. 'hier moet je echt iets mee gaan doen' zei ik toen ik opkeek.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Dankje zoals ik al zei ik ben altijd met muziek bezig " zei ik glikmlachend. "En als ik de kans krijg om er wat mee te doen zal ik dat ook zeker doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [jullie negeren lilly zou ik ook deon]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [met negeren bedoelen we volgens mij gewoon nee dat kan niet xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik gaf de map terug. 'Vroeger was ik bevriend met een jongen en zijn vader had een platenmaatschappij ik kan wel een afspraak regelen?' en gelijk had ik spijt dat ik dat had gezegt, hij wilt me toch nooit meer zien. 'eh, vergeet wat ik zei' Gelukkig ging de bel, en ik liep snel het lokaal uit om op mijn gebruikelijke plek in de kantine te zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [haha ]
    Lilly
    Ik zuchtte even en de bel ging.
    Ik liep naar buiten ondanks de kou en liet me vallen op een bankje.
    Ik sloot even mijn ogen en hoopte dat iedereeen binnen bleef en me met rust liet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan