• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Leela schreef:
    (...)

    Ik heb alle boeken gekocht die ik moest hebben? :S


    Sommige boeken moet je vinden in het eerste boek, bijvoorbeeld in the library. gewoon langs de wanden gaan & overal op klikken..

    Oh, voor de mensen bij wie the Cure for Boils potion mislukte, je moet het vuur uitzetten met die blauwe knop onder de ketel als je je toverstok gaat rondzwaaien. Anders kookt hij over en kun je wéér een nieuwe ketel gaan kopen ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Crap, perongeluk berries in de ketel laten vallen :/

    Oooh, thanks @Leela!

    Jessiiicaa schreef:
    Oooh, thanks @Leela!


    Lukt het nu wel? Ik ben ingedeeld in Slytherin... Nog niet wat ik wilde, maar oké. The hat's choice.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Lukt het nu wel? Ik ben ingedeeld in Slytherin... Nog niet wat ik wilde, maar oké. The hat's choice.


    Ik durfde het nog niet opnieuw te proberen, aangezien ik zoveel geld kwijt raak de hele tijd :p
    Ooh waar wilde je in dan? Ik zit in Gryffindor *blij*

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ik durfde het nog niet opnieuw te proberen, aangezien ik zoveel geld kwijt raak de hele tijd :p
    Ooh waar wilde je in dan? Ik zit in Gryffindor *blij*


    Haha, ik wilde graag in Ravenclaw, maar het is me niet gegund :c


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Haha, ik wilde graag in Ravenclaw, maar het is me niet gegund :c


    Ooh balen :( Ravenclaw is ook wel een chille afdeling!

    Zou het misschien geen goed idee zijn om in de beginpost te zetten wie wie is op Pottermore, zodat als mensen friendrequests krijgen, ze weten van wie ze zijn van Q? (ik krijg er namelijk een paar en weet nu niet zeker of ze van Q zijn of niet).

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:56 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Zou het misschien geen goed idee zijn om in de beginpost te zetten wie wie is op Pottermore, zodat als mensen friendrequests krijgen, ze weten van wie ze zijn van Q? (ik krijg er namelijk een paar en weet nu niet zeker of ze van Q zijn of niet).

    Daarvoor is dit topic: klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooh ik wist niet eens dat dat topic er was. Het is iig een goed idee haha.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Daarvoor is dit topic: klik


    Thanks (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik kan niet beginnen met boek 2. :(


    living la dolce vita

    Ik heb dus net de test gedaan en ik ben ingedeeld in Zwadderich xD dat was echt de laatste die ik verwacht had, *verwarde ik*.
    maar enfine ik zat dus te denken: misschien wordt die eerdere stokkentest ook wel mee genomen in de afdelingentest...
    Mijn stok was peer met als kern het hartenbloed van een draak, dus zou ik dat nog niet eens zo vreemd vinden.
    Wat denken julie?


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    xTaylorSwift schreef:
    Ik kan niet beginnen met boek 2. :(


    Die komt pas ergens in december open te staan....


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!