• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Fuuuuuuuuuuu, nu staat dat ik niet de juiste hoeveelheid Snake Fangs deed, terwijl ik er net zoveel deed als er stond -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eindelijk klopt het!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eh
    ik snap niks van die ketel
    help iemandXD?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    wat moet je weten dan??


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Mandje schreef:
    Eh
    ik snap niks van die ketel
    help iemandXD?


    Okay, iedereen die dus niets van potions snapt:

    Je leest eerst wat alle ingredienten zijn in het boek. Er staan ook plaatjes bij, zodat je weet welke je moet pakken.
    dan lees je de instructies. Sommige dingen moet je eerst fijn maken, andere meteen de ketel in. Meestal moet je daarna de cauldron verhitten tot een bepaald punt voor een bepaald aantal seconden.
    soms moet je ook roeren. Daarna klik je op de toverstaf en moet je een tijdje wachten. De site zegthoe lang. Daarna herhaal je dat,om dem potion af te maken. Not very hard.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben zo blij dat ik bij Gryffindor zit, ik snap alleen niet hoe ik punten kan halen. Stupid me.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik ben zo blij dat ik bij Gryffindor zit, ik snap alleen niet hoe ik punten kan halen. Stupid me.


    Volgens mij via het dueleren, het ontdekken van choco kikker kaarten en het maken van toverdranken ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Volgens mij via het dueleren, het ontdekken van choco kikker kaarten en het maken van toverdranken ^^


    Aaaah okai, thanks! =DDDDD
    ---
    Met duelleren verlies ik altijd, hoe leer je nieuwe spreuken?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Aaaah okai, thanks! =DDDDD
    ---
    Met duelleren verlies ik altijd, hoe leer je nieuwe spreuken?


    Je hebt 3 spreukboeken, een paar van die spreuken kan je nog niet doen.. Pas als het volgende boek is 'geopend'

    Yayde, gewoon by Charms, spreuken oefenen ^^ als je de spreuken beter uitvoert dan je tegenstander, zul je winnen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zooo ik zit ook op Pottermore, eindelijk.

    Username: ChaserVine18295
    Toverstaf:
    Length: 13 in
    Wood: Laurel
    Core: Dragon
    Flexibility: Slightly Springy
    Afdeling: Slytherin

    Me likes :9~

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 15:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Zooo ik zit ook op Pottermore, eindelijk.
    (...)
    Me likes :9~


    En, heb jij al Pottermore, Mitchell?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    En, heb jij al Pottermore, Mitchell?

    Nee, daarom post ik hier mijn account -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cray schreef:
    (...)
    Ik snap dat toverstaf gedeelte niet -.-


    Dat snap ik dan weer wel, haha. De toverstaf ligt een beetje verborgen. REchts op de tafel, een beetje onder de ingredienten. Hij steekt een beetje uit naar rechts.
    Als je er aan toe bent, klik je 1 keer op de staf en die doet zijn werk verder..
    Helaas ontploffen mijn ketels altijd -.-'

    Escritura schreef:
    Yayde, gewoon by Charms, spreuken oefenen ^^ als je de spreuken beter uitvoert dan je tegenstander, zul je winnen


    Hahahaha ik heb net mijn eerste duel gewonnen. YAY ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |