• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    xDesire schreef:
    Ik ben bijna al m'n geld kwijt aan die kapotte ketels..


    Hier nog een. Ik ga niet meer potions doen :p msischien na een tijdje weer. Ik ben beter in duelleren xd.

    Frodo schreef:
    (...)

    Nu ja, als je de vragen eerlijk hebt ingevuld klopt het wel hoor :X


    Want me to be really honest? NO. Never, ever, not Hufflepuff. Ik bedoel... Ik ben geen domme doos, echt niet. Ik hoor meer ergens zoals Ravenclaw. DAMN WE GOT DOOOOOOOOOMED. Ik dacht echt; alles behalve Hufflepuff. Alles behalve Hufflepuf. Alles behalve Hufflepuff. En wat krijgt madame? JUIST!
    En dan dat gezeik dat je je niet moet schamen om er ingedeeld te zijn, "want J.K. Rowling was er zelf ook ingedeeld en Nymphadora Tops ook", maar ik vind hier echt geen ene reet aan...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Hier nog een. Ik ga niet meer potions doen :p msischien na een tijdje weer. Ik ben beter in duelleren xd.


    Ik vind het eig echt niet zo moeilijk :X het is toch gewoon volgen wat er staan? En als het toch mislukt refresh je de pagina zodat je niet alle ingrediënten en andere dingen opnieuw moet kopen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    o.O kan dat? x'D dat wist ik niet eens :P ik volg het allemaal maar somehow klopt het nooit ofzo.

    Leela schreef:
    Damnit, ik ben ingedeeld in Hufflepuff ._. ... Ik maak wel een nieuw account aan, dit klopt echt niet! xD


    Dat is dus precies wat J.K. Rowling niet wil,mensen die accounts blijven maken tot ze in het huis zitten dat ze willen. No offence, maar zo komen er abnormaal veel accounts die niet gebruikt worden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dan kun je je account ook wel verwijderen toch?

    Eristic schreef:
    (...)

    Dat is dus precies wat J.K. Rowling niet wil,mensen die accounts blijven maken tot ze in het huis zitten dat ze willen. No offence, maar zo komen er abnormaal veel accounts die niet gebruikt worden.


    Haha, lol. Tja... Ik vul toch geen dingen in zoals: "Ik hou alleen van mijn familie en vrienden en ik kan verder niets" xD. Damn. We're all doomed xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eristic schreef:
    (...)

    Dat is dus precies wat J.K. Rowling niet wil,mensen die accounts blijven maken tot ze in het huis zitten dat ze willen. No offence, maar zo komen er abnormaal veel accounts die niet gebruikt worden.


    Inderdaad. Trouwens, ze zijn allemaal geweldig dus ook Huffelpuf.
    En het is al een voorrecht om op Pottermore te kunnen dus een ander account aanmaken om in een ander huis te zitten vind ik een beetje respectloos.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Inderdaad. Trouwens, ze zijn allemaal geweldig dus ook Huffelpuf.
    En het is al een voorrecht om op Pottermore te kunnen dus een ander account aanmaken om in een ander huis te zitten vind ik een beetje respectloos.


    Het is maar een site, tbh. Ach... Ik vind het gewoon niet leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frodo schreef:
    (...)

    Inderdaad. Trouwens, ze zijn allemaal geweldig dus ook Huffelpuf.
    En het is al een voorrecht om op Pottermore te kunnen dus een ander account aanmaken om in een ander huis te zitten vind ik een beetje respectloos.


    Jij snapt me (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik snap trouwens niet.. Als iemand mij verslaat in een duel, zie ik dat ze een full body blind spreuk ofzo hebben gebruikt.. Maar die heb ik helemaal niet? Hoe kan ik die krijgen?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Leela schreef:
    Damnit, ik ben ingedeeld in Hufflepuff ._. ... Ik maak wel een nieuw account aan, dit klopt echt niet! xD


    Ben ik dus met je eens! ik hoor gewoon in SLyterin niet in Hufflepuff :(


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    xDesire schreef:
    Ik snap trouwens niet.. Als iemand mij verslaat in een duel, zie ik dat ze een full body blind spreuk ofzo hebben gebruikt.. Maar die heb ik helemaal niet? Hoe kan ik die krijgen?

    Spreukboeken ontdekken :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Leela schreef:
    (...)

    Het is maar een site, tbh. Ach... Ik vind het gewoon niet leuk.


    Ik ben zelf een Huffelpuff. Ik vond het welkomsbericht juist erg aanmoedigend, Huffelpuffs zijn echt niet zo slecht hoor. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Ben ik dus met je eens! ik hoor gewoon in SLyterin niet in Hufflepuff :(


    Ik heb meer zoits van... Is mijn intelligentieniveau dan echt zó laag? Ik heb wel alles ingevuld naar waarheid, maar als ik zoiets krijg... Vind ik het een vétte teleurstelling.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!