• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Dat snap ik dan weer wel, haha. De toverstaf ligt een beetje verborgen. REchts op de tafel, een beetje onder de ingredienten. Hij steekt een beetje uit naar rechts.
    Als je er aan toe bent, klik je 1 keer op de staf en die doet zijn werk verder..
    Helaas ontploffen mijn ketels altijd -.-'


    Bij mij ook D: Als ik 3 druppels ergens van in moet doen komen er altijd perongeluk veel meer in.. mew.

    PurpleCharm26470

    Length: 11 3/4 in
    Wood: Maple
    Core: Unicorn
    Flexibility: Slightly Springy

    House: Slytherin


    Yay!

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yeeey! for Slytherin. :Y)

    Slytherin ftw! :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    NeverEnough schreef:
    Yeeey! for Slytherin. :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ..Oeps.
    Mijn ketel is ontploft :c.
    Nu heb ik nog maar 23 house points ipv 28, gggggrom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wie weet er hoe je meerdere spreuken unlockt?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Bij mij ook D: Als ik 3 druppels ergens van in moet doen komen er altijd perongeluk veel meer in.. mew.


    Muwhaha, hekrenbaar :p en soms ben ik er heilig van overtuigd dat ik het precies goed heb gedaan.. en dan ontploft ie nog! Of komt er ineens groene rook vanaf ofzo :p
    Ik zag dat je me weer uitgedaagd had(a)

    Leela schreef:
    Wie weet er hoe je meerdere spreuken unlockt?


    Ik denk dat dat pas bij het unlocken van de volgende boeken gaat.. wat nog tot december gaat duren -.-'

    Ik speel ht pas 2 dagen en heb 471 housepoint.. ghehe dat is niet zo veel maar alsnog, laten we het erop houden dat ik niet kan stoppen met dueleren.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat pas bij het unlocken van de volgende boeken gaat.. wat nog tot december gaat duren -.-'


    Oh, want ik speel nu tegen mensen uit Griffoendor die allemaal een full-body bind curse kunnen :c


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wow je hebt meer dan mij hoor haha. En krijg echt de hele tijd duel uitnodigingen van jou hihi(a)

    Leela schreef:
    (...)

    Oh, want ik speel nu tegen mensen uit Griffoendor die allemaal een full-body bind curse kunnen :c


    Dan heb je niet alle boeken gevonden! Ik weet niet waar die spreuk instaat trouwens.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Dan heb je niet alle boeken gevonden! Ik weet niet waar die spreuk instaat trouwens.


    Ik heb alle boeken gekocht die ik moest hebben? :S


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Oh, want ik speel nu tegen mensen uit Griffoendor die allemaal een full-body bind curse kunnen :c

    Je kan 3 spreukenboeken krijgen (de andere 2 moet je vinden) en in de derde staat die spreuk (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis