• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ik vind het niet leuk, potions. Want het lukt niet. Ik zit altijd vast bij dat roeren.(cat)


    Ik laat dan meestal de lepel vallen, klik op het boek & probeer het nog een x.

    Phippen schreef:
    (...)

    dan moet je eens de andere kant op proberen, ik dacht eerst ook dat ik het goed deed, maar ik moest de andere kant om..


    :W Dat dus. Nu voel ik me dom.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Die 38% dat me potion nog moet brouwen, gebruik ik wijs; ik ga geschiedenis leren!
    Yay. Not.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    terwijl je potion aan het branden is, kan je dan nou wel of niet iets anders op pottermore doen?


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Tiame schreef:
    terwijl je potion aan het branden is, kan je dan nou wel of niet iets anders op pottermore doen?


    Ja, dan kan je nog andere dingen gaan doen.
    Ik ga dan altijd duelleren. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waar vind je die dan weer terug? ik heb het een keer geprobeerd, maar kon daar na niet meer terug naar mijn poiton (en ja ik was ruim optijd)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Tiame schreef:
    Waar vind je die dan weer terug? ik heb het een keer geprobeerd, maar kon daar na niet meer terug naar mijn poiton (en ja ik was ruim optijd)


    gewoon op potions klikken en daarna op cauldrons. Dan moet je hem zien


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hoe kan ik naar het volgende hoofdstuk bij pottermore? Ik zit vast bij hoofdstuk 1 :$

    Chaim schreef:
    Hoe kan ik naar het volgende hoofdstuk bij pottermore? Ik zit vast bij hoofdstuk 1 :$


    Helemaal beneden op het verder pijltje klikken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Helemaal beneden op het verder pijltje klikken.


    Heb ik gedaan maar ik kan niet beginnen aan boek 2. Echt heel raar.

    Niemand kan beginnen aan boek twee. :W Die komt pas later dit jaar uit. Je kunt alleen boek 1 doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nooooo ;(

    Jep, in December ergens.
    Echt like.. Dafuq? Ik kan niet zo lang wachten!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gosshh eerst moest ik super lang wachten tot pottermore open was en nu moet ik ook nog wachten tot december ):

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 13:59 ]

    Inderdaaaaad..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''