• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Ik vind het nog steeds zielig om een personage dood te laten gaan, terwijl het gewoon een verzonnen iemand is die nooit geleefd heeft x'd]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jua, best vaag. Het zijn verzonnen mensen maar toch voelt het alsof ze echt bestaan. Arme Josh.. laat 'm reïncarneren als kakkerlak! XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ook goed. ;D]

    Spelmakersmededeling

    Er klinkt een kanonschot, vlakbij het meer. Daarbij verdwijnen alle bloedzoekers ook in een onzichtbaar gat in de lucht. De hovercraft haalt het lichaam weg en verdwijnt vervolgens weer.

    Tijd: 05:40 [at night]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Freya was bezig om de naald uit haar huid te halen, waarna er bloed uit kwam. "We hebben het blad nodig dat gif eruit trekt, zodra ze weg zijn, ga ik op zoek. Degenen die niet gestoken zijn, moeten het doen als ik al weg gezakt ben" Zeg Freya, waarna ze uitlegt hoe hij eruit ziet.
    Even later laat een kanonschot zich horen wat dus betekend dat er iemand is gestorven. Ik kijk even naar Jonah, Lisa en Freya, als de bloedzoekers wegtrekken en op een mysterieuze wijze verdwijnen. "Ik ga dat blad voor je zoeken, oké?" zeg ik tegen Freya en druk even een kusje op haar kruin.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Alles ging weer zo snel. Rowan had me opgetrokken en toen we ons omdraaide kwam er een hovercraft om Josh' lichaam op te halen. Ik had zo'n gevoel dat Rowan alles had gezien, van het wegrennen tot de kus. Mijn tranen waren opgedroogd en ik kon niks meer zeggen, 'Het spijt me,' zegt een schorre en lege stem. Ik weet niet wat voor emotie ik nu moet tonen, blijdschap dat ik nog leef? Verdriet dat Josh is gestorven, woede voor het capitool? Al mijn gevoelens waren omgegooid en ik wist geen raad meer. Een enkele traan stroomde nog langs mijn gezicht en we liepen terug bij het meer. Onderweg was ik een aantal keer tegen een boom op gebotst, bijna gestruikeld en in vallen getrapt. Het gif werkte maar gelukkig kon ik het overleven. Ik wist geen raad om te zeggen. Ik kon geen geluid meer uit mijn keel krijgen. Mijn keel was ondertussen droog en het deed pijn van het huilen en snikken. Als ik Rowan aan wou kijken lukte het niet, alles zag ik dubbel. Toen we bij het meer aankwamen barstte viel ik neer. Misschien van uitputting, de bloedzoekers ik weet het niet. Ik hoestte wat en kwam weer overeind waarna ik op probeerde te staan. Ik zal hoe dan ook mijn belofte aan Josh waar maken. Wankelend zocht ik naar de bladeren die nodig waren voor de prut voor de bloedzoekers. Ik had gezien dat Rowan verschrikkelijke bulten had en de bladeren waren nu echt nodig. Ik had uiteindelijk een struik gevonden en plukte zo veel mogelijk bladeren waarna ik terug liep naar Rowan, 'Ga zitten en waar zijn de bulten,' mompelde ik toen terwijl ik een prutje maakte van de bladeren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Wanneer ik met mijn oor boven water kwam, hoor ik een schot. Daarna verdwijnen de vreselijke beesten. Ann is half op mijn rug gaan hangen en samen met haar zwem ik door het water naar de oever van het meertje. De pijn in mijn rug is heftig. Bij de kant aan gekomen laat ik me neer vallen. Ik sluit mijn ogen en probeer me te concentreren op één ding. Langzaam laat ik mijn hoofd rustiger worden om daarna mijn ogen te openen. De wereld heeft rare kleuren gekregen, maar ik ben verder nog redelijk helder. De plek waar de bloedzoeker gestoken heeft tintelt. Ik voel dat gedeelte van mijn rug niet. Ik brom even als de pijn heviger wordt. Ik wil en gá niet dood. Dat is het enigste dat door mijn lichaam gaat. Ik ondersteun mezelf met mijn rechterarm en kijk om me heen. Nu heb ik dringend iets nodig wat die pijn verminderd. Op Ann kan ik niet rekenen die ligt te mompelen over grasvlaktes. Ik zucht. Wat moet ik nu? Om hulp roepen is best raar. Normaal zou ik dat nooit doen, maar op dit moment heb ik geen keus. Ik hoest even en schraap mijn keel. "Kan iemand me helpen?" Schreeuw ik over de vlakte. Het lijkt bijna wel te weerkaatsen tegen de bergen. Alsjeblieft, laat iemand het gehoord hebben. Van pure uitputting laat ik me in elkaar zakken.

    [Steef gaat niet dood. (:]

    jonathan walker || District 11
    wanneer lisa neervalt trek ik haar uit het water en leg haar hoofd op mijn schoot terwijl ik over haar gezicht streel. totdat ik mijn nieuwe vriend Steef om hulp hoor roepen. snel loop ik richting de plek waar het geschreeuw vandaan komt.
    als ik steef zie liggen met ann naast hem, ren ik naar ze toe en kijk waar ik kan helpen.
    al snel zie ik dat ik dit niet alleen kan oplossen.
    ik til ann op en begin aan een zware tocht richting lisa en freya.
    als ik ann verplaatst heb loop ik terug naar steef en kijk ik of ik hem mee gesleept krijg. als dat na een boel moeite lukt, wacht ik tot luca terug komt met de bladeren terwijl ik angels uit iedereens lichaam begin te peuteren.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:46 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Waarom 'Steef'? Alsof hij iemand anders is dan dat hij is. Oké, rare zin.. S:]

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik trek de angels uit mijn nek terwijl ik onderwater ben. Ik hoor een schot, en het constante gezoem word minder erg. Als een hoopje ellende kruip ik op de oever.

    Nog een knal, het zijn er duizenden. Iedereen weg. Ik ook. Ik word opgehaald door een hovercraft. Mijn broers staan bij de ingang me uit te lachen; een triomfantelijke grijns. Ze pakken me ruw beet bij mijn armen, en gooien me daarna naar beneden. Ik val bovenop iemand. Wie zijn het? Ik gil; het zijn alle tributen!

    Ik gil.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:54 ]


    Tijd voor koffie.

    (foutje met mijn toetsebord)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik open mijn ogen en zie dat Jonah over me gebogen staat. Hij kijkt van mijn naar Ann en tilt Ann dan op. Jonah loopt weg en ik ben bang dat ik toch verraden ben. Ik zucht en probeer mezelf op te hijsen. Gelukkig komt Jonah snel terug. Met zijn hulp weet ik op te staan. Hij ondersteunt me en samen lopen we richting de bossen. Er zijn twee meiden, Freya en nog iemand anders die ik niet ken. Ik ga rechtop zitten en hou mijn gezicht rustig, ondanks de pijn in mijn rug.
    Jonah komt naar me toe, schuift mijn shirt omhoog en peutert de angel eruit. Het voelt al een stuk beter, maar de gif zit in mijn lichaam. Bladeren, we móeten ze hebben! Toch hou ik mijn mond, waarschijnlijk haalt iemand ze al, aangezien op Freya's gezicht ook pure pijn staat.

    Taendroth schreef:
    (foutje met mijn toetsebord)


    [Oh, okee.]

    [Ik ga eten, eet smakelijk iedereen!]