• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik word ineens vastgegrepen. Het is Matt, is dat een hallucinatie? Hij was toch dood, of was dat een hallucinatie? Yoella staat er ook. Dus alle tributen...
    Alles is heel wazig. Wat was nu echt, wat niet? Moet ik geloven in de levenden die voor me staan, of de doden die ik net zag. Het bos draait, maar de doden tributen zijn al weg.
    "Matt!" roep ik, "Je was toch dood?!"


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 12

    Ik trok Noëmi naar de kant van het water, ik moest snel een oplossing vinden. Het gif moest er uit, ik wist dat ik het eerder gehoord had, maar het bleef me erg vaag waar, tot ik Matthew zag. Het meisje van 11 had het gif uit zijn wonde laten trekken, dat zou hiervoor ook wel helpen. De bladeren waren niet zo moeilijk te vinden, maar eerst moest de steek eruit.
    'Dit gaat even pijn doen!' waarschuwde ik, voor ik de eerste uit haar huid duwde.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || District 8

    'Alex luister naar me, ik ben niet dood, Yoëlla ook niet én jij ook niet,' zeg ik dan streng, 'Het zijn hallucinaties door de bloedzoekers, hun gif!,' Ik kijk Yoëlla aan en zie verder op een struikje staan, 'Yoël, kan je een paar bladeren plukken en er een prutje van maken?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    Elke keer als ik denk dat het over is, begint er een nieuwe nachtmerrie. Ik heb Jonah al 3 keer dood zien gaan, op verschikkelijke manieren, en ik heb gezien hoe ons huis is opgeblazen. Ik open mijn ogen, opgelucht dat het voorbij is. Als ik om me heen kijk zie ik overal verminkte en leeggebloede lichamen. Ik kijk omhoog als ik een zoemend geluid hoor, ik zie de hovercraft en pak de ladder vast. Als ik binnen ben,zie ik dat de hovercraft vol met mutilaties zit. Ik wil weer naar buiten, maar de deuren gaan niet meer open. Ik begin te vechten, maar elk dier dat ik vermoord, komt verdubbelt terug. Uiteindelijk geef ik op en voer mezelf aan de mutilanten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik liep naar Lisa toe en probeerde haar te kalmeren, maar af en toe moest ik zelf gillen door beelden die voor mijn netvlies schoten, tot ik weer besefte dat het een hallucinatie was en mezelf kon kalmeren.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Alex luister naar me, ik ben niet dood, Yoëlla ook niet én jij ook niet. Het zijn hallucinaties door de bloedzoekers, hun gif!,". Geloof ik hem? Ik voelde zijn handen op mijn arm, dus geen hallucinatie. Ik hou mijn mond dicht. Het bos draait nog steeds, maar ik voel iets koels op mijn arm, en het werd minder. "Yoella ook niet?" zei ik, aangezien ik haar naam hoorde. Ik voelde de grond weer onder me.


    Tijd voor koffie.

    Matthew James Morisson || Distrcit 8

    'Nee Yoëlla ook niet,' zeg ik en pak Yoëlla's hand waarna ik die op haar voorhoofd leg, 'We gaan zo bladeren zoeken,' zeg ik als ook alles bij mij begint te draaien. Iedere keer zie ik flitsen met herinneringen voorbij komen maar bedenk me dan nog op tijd dat het hallucinaties zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Helemaal uitgeput kwamen we eindelijk weer bij het meertje aan. De 'Het spijt me' van Destiny had ik genegeerd. Het had bevestigd dat de kus geen hallicunatie was, zoals ik even had gedacht, maar op dit moment kon ik er geen aandacht aan besteden en wilde ik het het liefst vergeten en me zorgen maken om de belangrijkere dingen. Ik liet me neerzakken langs de kant, terwijl Destin wegstrompelde en terug kwam met wat bladeren. Ze vroeg waar de bulten waren en ik wees ze alle 3 aan. 'Hier op mijn been, hier op mijn enkel en hier in mijn arm. Zelf pakte ik ook wat bladeren om haar te verzorgen. Ik zag al dat ze er veel slechter aan toe was dan ik, maar zelf voelde ik me ook echt niet lekker. Ik ging achterover liggen en bleef met wijdopen ogen naar boven staren, in het niets, terwijl het ene beeld het andere volgde, terwijl af en toe de werkelijkheid doorschemerde. In de verte hoorde ik wel stemmen en wist dat het de andere tributen waren, maar aangezien ze ons nog niet aangevallen hadden, waren zezelf ook verzwakt door die bloedzoekers.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Hij had mijn verontschuldiging genegeerd en ik begon aan de bulten nadat hij ze had aangewezen. Het prutje legde ik erop en hij was bezig met mijn bulten. Ik duwde zijn handen even weg, 'Jij eerst,' mompelde ik terwijl alle beelden steeds terug kwamen. Rowans gezicht vervormde iedere keer dat ik ernaar keek zag ik, mijn oudere broer, Josh, mijn jongere broer en nog een paar andere tributen. Ik werd er gek van en beet even op mijn lip. De pijn in mijn arm was ondragelijk maar ik gaf niet toe. Met toegeven aan je pijn bereik je weinig. Net als opgeven. Ik zal niet opgeven en ook zeker niet toegeven aan de pijn.
    Ik was klaar met het behandelen van Rowan en viel zelf neer. Nu mag ik van mezelf toegeven en ik gilde het in één keer uit. De pijn in mijn arm was echt verschrikkelijk, ondraaglijk. Ik sloot mijn ogen en langzaam viel ik weg. De bulten in mijn nek, arm en been lieten me verschrikkelijke nachtmerries krijgen maar toch viel ik weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ik pluk zoveel mogelijk bladeren, als ik de struik heb gevonden die Freya bedoelde. Nu maar hopen dat ik niet te laat ben. Een harde gil laat me schrikken. Ik kan niet uit de gil halen of hij van Lisa of Freya komt, maar evengoed besluit ik om snel weer terug te gaan.
    Snel draai ik me om met de bladeren en ren ik terug richting het meertje waar nu bijna alle tributen zijn. Een opgeluchte zucht rolt over mijn lippen als ik zie dat het niet Freya is, ze lijkt er niet eens op. Ik laat mijn ogen even over het open veldje glijden en zie dan Freya op de grond liggen.
    Ik twijfel geen moment en snel me naar haar toe. Ik zak naast haar door mijn knieën en maak snel een prutje van de bladeren. "Freya, rustig maar" Fluister ik, terwijl ik haar hoofd op mijn arm laat steunen. "Freya, waar ben je gestoken?" Vraag ik dan bezorgd en glij met mijn ogen over haar gezicht. Ze moet bijkomen. Het moet gewoon.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik ben er nog, onkruid weigert te vergaan!' zei ik met een flauwe grijns, de open schouders van mijn truitje was dus toch een slecht idee geweest. 'Mijn schouder!' Ik beet op mijn onderlip tot ik bloed proefde, het deed echt veel pijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik ben er nog, onkruid weigert te vergaan" Zegt ze met een flauwe grijns. "Je bent geen onkruid, eerder een mooie roos" Fluister ik en glimlach even bescheiden, waarna ik naar haar schouder kijk. "Mijn schouder" Zegt ze en bijt even op haar onderlip. "Het komt wel goed" Probeer ik haar te kalmeren, waarna ik het prutje voorzichtig op haar schouder leg. Tegelijkertijd pak ik haar hand en knijp er een keertje in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik hoorde hem, maar gilde toen ik iets zag, kalmeerde mezelf weer...
    'Sorry!' mompelde ik. Mijn schouder deed vreselijk veel pijn, maar de hallucinaties waren het ergste.
    'Hou me alsjeblieft vast!' smeekte ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Mijn gezicht straalt bezorgdheid uit, wanneer een luide gil uit haar mond komt. "Sorry," Mompelt ze dan.
    "Het geeft niet" Prevel ik kalmerend. "Hou me alsjeblieft vast" Smeekt ze dan. Ik knik even, waarna ik haar een stukje omhoog help en haar hoofd met mijn hand op mijn borstkas laat rusten. "Rustig maar, alles komt goed" Prevel ik zachtjes in haar oor, terwijl ik haar zachtjes heen en weer beweeg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ja, waarschijnlijk wel... Ik zie vlekken, flisten...' Ik klampte me hard aan hem vast, flits.
    'Praat maar gewoon tegen me, het kan nog even duren.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...