• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || district 11
    Gelukkig is Luca snel terug met de bladeren, want Lisa ziet eruit alsof ze nouja, gek word. En ann en steef zien er ook niet zo goed uit.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ja, waarschijnlijk wel.. Ik zie vlekken, flitsen.." Zegt ze, waarna ze zich aan mij vast klampt. "Praat maar gewoon tegen me, het kan nog even duren" Zegt ze dan. "Als jij dat wilt" Fluister ik en glimlach even, waarna ik naar Jonah kijk. "Kun jij dit aan Lisa en die twee daar geven?" Vraag ik dan aan hem, terwijl ik de bladeren aan hem geef, terwijl ik Freya vasthou.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Nog steeds vastgeklampt aan Luca probeerde ik de echte dingen in de omgeving te onderscheiden van de hallucinaties.
    'Jonah, ben jij het echt?' vroeg ik onzeker, ik kon nu mijn zintuigen niet vertrouwen, maar vooral wat ik zag werd gemanipuleerd.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' ja, ik ben het echt freya.' zeg ik tegen freya waarna ik me op Luca focus.
    ' ja, tuurlijk' zeg ik snel. ' heb je ook wat bladeren voor de tributen uit 2?' vraag ik. Ze komen dan wel uit district twee, maar het is wel handig om ze erbij te hebben.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:16 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Jonah, ben jij het echt?" Vraagt Freya dan onzeker aan Jonah.
    "Ja, ik ben het echt Freya" Antwoord Jonah, waarna hij zich op mij richt. "Ja, tuurlijk" Zegt hij snel, "Heb je ook wat bladeren voor de tributen van 2?". Ik knik even. "Alsjeblieft" Zeg ik, nadat ik ook een paar bladeren voor district 2 aan Jonah heb gegeven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik hoorde alweer een kanonschot, nog één, nog één. Het waren er te veel, het zijn er te veel, het is nep, het is maar een halluvinatie.
    Ik komp nog meer in elkaar en sloeg mijn handen over mijn oren, ik kroop zo ongeveer op Luca's schoot, maar als ik logisch bleef nadenken, zou ik alles wel uit elkaar kunnen houden. Hopelijk.
    ik drukte mijn lippen zachtjes in Luca's hals, ik had even afleiding nodig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Kan ik met Steef ergens inspringen?]

    [Teandroth is offline... De andere personages zijn een beetje nutteloos...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Steef is gestoken door een bloedzoeker in zijn rug.. Maar hij hallucineert niet, kan hij met Freya of Fred praten, of zo?]

    [Fred kan wel iets...]
    Frederick Smith, district 12

    Ik had de bladeren al op No gelegd, maar eigenlijk kon ik niets voor haar doen, dus ging ik maar op zoek naar andere slachtoffers. Steef was de eerste die ik zag, ik vertrouwde hem nog steeds niet, maar misschien kon ik wat dankbaarheid afdwingen...
    Hij leek wel wakker, maar toch gestoken.
    'Kan ik helpen?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Versuft hang ik tegen een boom aan. Mijn rug doet nog even pijn als daarnet, misschien nog wel meer, hoewel de angel er al uit is. Ik voel me verward en versuft.
    Plotseling komt Fred naar me toegelopen. Wow, hij leek me juist de laatste die me ooit zou helpen. Volgens mij vertrouwd hij me echt niet en vermoord me liever. Ik blijf immers een 'beroeps'.
    "Kan ik helpen?" Ik kijk op. Mijn ogen staat niet helder en zijn wazig.
    "Zijn er nog wat van die bladeren?" Vraag ik hem. Misschien kunnen die de pijn verlichten. Ik hoop het maar.

    Frederick SMith, district 12

    'Natuurlijk!' Ik gaf hem er een paar aan en ging naast hem zitten.
    'Veel steken?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'Jonah! Jonah!' gil ik wanhopig. 'Jonah' Dan zie ik een bloedzoeker en begin ik te gillen. een hele hoge meisjesgil.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    Ik hoor Lisa gillen, snel ren ik naar haar toe en sla ik mijn armen om haar heen. Zachtjes fluister ik ' het komt wel goed, ik ben er.' in haar oor.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    Ik voel twee sterke armen om me heen. zijn ze echt, of zijn ze nog zo'n vreselijke hallicunatie. 'Jonah? leef je nog?' Ik leg mijn vingers op zijn armen om er zeker van te zijn, dat ze echt zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see