• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ben je gestoken?' vroeg ik hijgend. Ik had één steek, op de open schouder, ik moest de juiste bladen vinden voor de hallucinaties te erg werden...

    Frederick Smith, district 12


    Ik liet me door No meesleuren en rendde richting het water dat Freya had laten zien. Met een plons sprong ik erin, geen steken. 'Ben je oké?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Mijn gezicht vertrekt even, als ik een steek in mijn schouder voel, maar blijf door rennen. "Mam," Breng ik uit, wanneer ik mijn moeder zie die haar handen op mijn zusje haar schouder laat rusten. "Mam?" Vraag ik dan verward, waarna mijn zusje naar me toe loopt. Net wanneer onze handen elkaar bijna raken, draai ik mijn hoofd om, als ik Destiny haar stem hoor. "Josh!". Dan besef ik half dat ze hier niet kunnen zijn.
    Ik besluit om richting haar stem te gaan rennen. "Des!" Roep ik, waarna een steek in mijn nek volgt. Ik rijk mijn hand naar mijn nek, maar ren door. De bomen lijken te gaan bewegen, maar ik wil niet opgeven. Ik weet dat ik het niet meer ga redden, maar voordat ik hier terplekke neerval wil ik nog een ding tegen Destiny zeggen.
    Vaag zie ik Destiny voor me, maar mijn benen houden het niet meer, waardoor ik op de grond beland. "Des!" Roep ik nog, waarna ik mijn adem op orde probeer te houden en me tegen een boom wil slepen, maar mijn lichaam werkt niet echt mee en nog een steek in mijn zij laat mijn gezicht vertrekken. Ik probeer me nog sterk te houden, alleen voor die woorden die ik haar nog wil geven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ben je gestoken?" Vraagt Freya dan hijgend. Ik schud mijn hoofd even kort en zucht even. Gelukkig niet, maar hoe zit het met haar? "En jij? Gaat het?" Vraag ik dan bezorgd aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Citizen schreef:
    [Het was echt übersaai, we moesten naar Valkhof en Orientalis, pff --"
    Maar het was ook wel leuk, want we gingen een docent 'observeren' -omdat het saai was- en lagen dus helemaal in een slappe lach, en die docent had niks doorxD Waar zijn we btw?]

    Ze hebben je echt de kut dingen van Nijmegen laten zijn. Maar oriëntalis ligt eigenlijk in de heilig landstichting.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Zeg Josh zo maar gedag ;$.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik hoor Josh mijn naam roepen en ik ren zo snel mogelijk naar hem toe. Hij ligt op de grond en ik hoor de bloedzoekers nog zoemen, 'Josh,' roep ik dan. 'Kom we moeten gaan,' zeg ik met tranen in mijn ogen terwijl ik weet hij het niet meer gaat redden. 'Josh,' zeg ik dan nog zacht. 'Kom,' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Dit kan niet, niet hier en niet nu.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xMirrorMan schreef:
    [Zeg Josh zo maar gedag ;$.]


    Ahh...het is echt zielig.. xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker || district 11
    Opeens trekt Lisa me mee naar het water. Na een paar seconden kom ik proestend boven.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 22:11 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ben je oké?' vroeg Fred. Zijn stem leek van ver weg te komen. Vervormd.
    'Ik ben gestoken,' kreunde ik. 'Mijn arm' Ik keek om me heen. Een heleboel Tributen waren het meer uitgedoken.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Nee, maar het is maar één steek, een nachtje vreselijk dromen, daar ga ik niet dood van, niet als jij me vasthoud. Maar als je zin hebt om, als die dingen weg zijn, op zoek te gaan naar het blad, dan hou ik je voor één keer niet tegen!' Ik werd slap en zakte een beetje in zijn armen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton= district 6
    Ik doe wat Freya zegt en ik trek Jonah mee. Onder water voel ik iets heel erg prikken in mijn hals. Als ik weer boven kom, vraagt Freya hijgend 'ben je gestoken?,' ookal zei ze er geen naam achter, ze bedoelt waarschijnlijk Luca. Toch antwoordt ik 'ja, in mijn hals. Maar verder ben ik oke,' Dit is de eerste echte verwonding die ik heb opgelopen. Ik realiseer me nog één ding, de naald. Ik pulk hem eruit, en daarna wordt het voor mijn ogen zwart.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    Als ik weer omhoog kom voel ik dat alles weer een beetje helder is. Meteen ga ik opzoek naar Alex en Yoëlla, 'Yoëlla, Alex!' roep ik dan. Ik zie Yoëlla's gedaante in het water, evenals die van Alex en trek ze omhoog, 'Gaat het? Zijn jullie gestoken?' roep ik dan nog hijgend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    'Hou nog even vol, als ze weg zijn ga ik die bladeren zoeken, oké? Kijk me aan en blijf bij!' beval ik haar.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik duwde de steek uit mijn huid, er kwam bloed uit, maar misschien ook gif. 'We hebben het blad nodig dat gif er uit trekt! Zodra ze weg zijn, ga ik op zoek. Degenen die niet gestoken zijn, moeten het doen als ik al weg gezakt ben.' Ik legde uit hoe het blad eruit zag en hoe ze het moesten gebruiken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Oke, internet spaced em op mijn computer dus zit ik nu op die van mn broer, maar daar mag ik niet op dus ik ga dood x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'