• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik hoor gezoem, maar merk niet de ernst van de situatie. Plotseling wordt het gezoem harder, ik draai me om en zie de wespen. Direct denk ik na; Wat is de beste manier om dit te overleven? Wespen hebben een hekel aan.. Water! Dat is het. Ik zet mijn hand boven m'n ogen en tuur in de verte. Het dichtstbijzijnde meer ik hier een paar meter vandaan. Rennen en springen in het water. Dat is de enige optie op dit moment.
    Ik kijk naar Freya en de jongen. "Lopen!" Roep ik tegen ze. Ik begin te rennen richting het meer en hoor dan geschreeuw veder op uit de bossen. "Naar het meer!" Roep ik rond. In mijn weg naar het meer kom ik Jonah tegen. Ik weet dat hij me vertrouwd, dus ik trek hem mee naar het meer.

    {Hmm, ik wil nog wel een tribuut maken, maar mannelijk, als snel slachtoffer, of als vijand. Wat zal ik doen?}


    Tijd voor koffie.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik trok hard aan Luca toen ik het gezoem hoorde, ik had geleerd wat ik moest doen door wat er gebeurde in district 11, rennen was de enige optie. Ik duwde Luca voor me uit naar het kleine beekje en riep naar Jonah en Lisa dat ze moesten onder water duiken. Jonah was niet gewend om hard te werken in de bomen, dus die waarschuwing was belangrijk. Ik sleurde Luca mee en dook onder, maar ik had een prik gehad, ookal was het er maar één. Ik bleef zo lang mogelijk onder water en ademde maar heel af en toe, ik zorgde voor Luca hetzelfde, geen steken, genoeg lucht.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mike Berton || District 5

    Ik trek haar arm mee als ik het gezoem hoor. 'Naar het meer!' Schreeuw ik terwijl ik begin te rennen en haar niet loslaat.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    'Laat me niet los dit keer!' piep ik nog tegen Matthew terwijl ik ren. Dit is een hel. En ik was er persoonlijk in beland, samen met mijn dierbaren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Zacht gezoem klinkt achter ons, waarna ik even zucht en achterom kijk. Mijn ogen worden groot als een stel wespen onze kant op komen. "Lopen!" Roept Steef opeens. Ik knik even snel, waarna ik mijn handen van Freya haar heupen afhaal, waarna ze mijn hand pakt en me hard mee trekt. Ze duwt me voor zich uit richting het kleine beekje en roept naar Jonah en Lisa dat ze onder water moeten duiken. "Freya!" Roep ik dan, terwijl ik achterom kijk. Ze mag niet gestoken worden. Nu niet, nooit niet. Ze komt weer aanrennen en sleurt me dan mee, waarna ik even diep adem haal en samen met Freya onder water beland. Ik pak nu ook haar andere hand. Een voordeel heb ik. Ik heb nogal een grote long inhoud, dus hoef ik niet erg vaak naar boven. Ik probeer me onder water te concentreren en laat Freya geen moment los.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Fred! FRED!' Ik greep zijn arm en sleurde hem mee het meer in nadat ik er van verzekerd was dat Yoëlla veilig genoeg was.
    We doken met zijn alle het meer in, dat zich een eindje verderop bevond.
    Plotseling voelde ik een venijnige steek in mijn been, net op het moment dat ik onder water wilde duiken. Ik wankelde even, maar kwam toen weer overeind en sprong.
    Het water voelde verkoelend aan...
    Maar toen begon het.
    De hallucinaties.
    De wereld werd groen. De gezichten vna mijn tributen vervormden. Ik werd kotsmisselijk en trok lijkbleek weg, terwijl de wereld om mij heen draaiden.
    'Lily!' mompelde ik nog voordat ik mezelf weer onder water duwde.
    Ik wist niet meer wat onder of boven was. Zo nu en dan kwam ik boven en hoorde ik het venijnige gezoem in mijn oren.
    Na een paar minuten werd het zicht beter. Voelde ik me helderder.

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik ren naar het meer, onderweg kom ik Ann tegen. Ze heeft al een steek gehad en hallucineert. Ze heeft het over regenbogen en prachtige weide's. Ik zucht, leg mijn ene arm bij haar rug en de ander bij haar knieholte. Ik ren naar het meertje en voordat ik spring roep ik tegen Ann dat ze haar adem in moet houden. Dan spring ik te water. Direct is al mijn kleding doorweekt. Heel af en toe haal ik adem en zorg ook dat Ann genoeg adem krijgt. Doordat ik meer met Ann bezig ben dan met mezelf voel ik plotseling een steek in mijn rug. Hij steekt dwars door mijn kleren. Ik schreeuw even in het water, want het is behoorlijk pijnlijk. Ik duik in het water, dieper en trek Ann mee. Wanneer we boven komen haal ik adem en help Ann ook. Ze blijft hallucineren en dat baadt me zorgen..

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    Ik liet de pijn die ik voelde gaan en alles raasde voorbij. 'Laat me niet los!' hoor ik Yoëlla nog piepen. Ik hou haar nu steviger vast en ren naar het meer toe. 'Blijf bij me. Jullie beide,' zeg ik dan nog even streng. 'En nee, ik laat je niet los,' We kwamen aan bij het meer en ik voelde nog een steek in mijn been. 'Godverdomme,' siste ik nog en mijn zicht vervormde lichtjes. Ik dook samen met hun het water in en hield ze goed vast, 'Alex, Yoëlla,' riep ik nog terwijl ik het gezoem hoorde, 'Duik,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    Snel sta ik op, als ik gezoem hoor en kijk ik even naar Rowan en Destiny. Ik denk even snel na. Wespen, wespen. Al snel komt er iets in me op. Water.
    Ik glij snel met mijn ogen over het oppervlak dat ik met mijn ogen kan bereiken en kijk dan weer naar Destiny en Rowan. "Ren richting water!" Roep ik dan naar ze, waarna ik ze allebei omhoog trek. Ik draai me om en begin te rennen. Nu maar hopen dat ze achter me aan rennen. Die beesten zijn levens gevaarlijk.

    [Zal ik Joshie dood laten gaan? ;o]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ahh, dat is echt zielig ... ook voor Des ... ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Ren richting water!' roept Josh ineens. Ik schrik op en hoor dan gezoem, 'Bloedzoekers, snel!' roep ik als ik de beesten dichterbij hoor komen. Ik trek Rowan op als Josh al weg is gerend, 'Josh! Richting het water!,' roep ik hem nog na. Ik voel een verschrikkelijke steek in mijn nek, been en arm. Dezelfde arm waar de pijl in was geschoten. Ik slaak even een harde gil en trek Rowan mee. Alles wordt wazig, vervormd en ik zie haast geen moer meer. 'Rowan,' roep ik nog terwijl ik tegen honderd bomen aan bots. Uiteindelijk zijn we bij het meer en trek Rowan er meteen mee in. Alles verkoeld maar toch voel ik van alles door me heen gaan en zie ik ook van alles.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga naar bedje toe. Heb hoofdpijn.. :/
    Ann en Steef liggen in het water.]

    Password schreef:
    [Ik ga naar bedje toe. Heb hoofdpijn.. :/
    Ann en Steef liggen in het water.]


    Beterschap en slaaplekker !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    "Bloedzoekers, snel!" Roept Destiny dan.
    "Josh! Richting het water!" Roept ze me nog na. Een brok vormt zich in mijn keel, wanneer ik een harde gil van Destiny hoor. Ik wil achterom kijken, maar ik weet dat als ik dat doe ik weer terug ren en haar wil helpen. Dat wil ik nu eigenlijk ook, maar. 'Geen gemaar Josh. Rennen. Destiny heeft Rowan nu, dus ren!' Zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik zucht even en slik de brok in mijn keel dan door, waarna ik als een speer begin te rennen.

    [Tja, ik weet nog niet..]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Als ik weer omhoog kom en Rowan veilig is kijk ik om me heen als ik Josh zie. Ik zie hem niet en ren weer het water uit. 'Josh! Josh!' Roep ik nog en kijk snel om me heen. De bloedzoekers staan nog op een afstand maar ik ren het bos weer in. Mijn ogen schieten open als ik een steek voel op mijn borst. Ik gil en val dan neer. Mijn hele zicht veranderd, maar toch zoek ik Josh om me heen. 'Josh,' roep ik dan nog en zoek hem door het bos.

    [ Het is wel zo'n nu of nooit geval ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.