• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:56 ]

    SuperSav schreef:
    [Ik vat et ook niet meer helemaal xD Wie was nou bij ons die het laatst heeft gereageerd? (dit is dus ff vraag aan diegene die bij Rowan zijn)]


    Dat was ik vorige topic, ik ehh zoek hem wel op


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [...]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Frederick Smith, district 12

    'Subtiel!' fluisterde ik nog. Ik was bang dat Freya dit niet zou overleven en dat dit helemaal in elkaar zou vallen wanneer duidelijk werd wat ze deed, dus mochten we niet opvallen.


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik glimlachte breed naar Fred. Subiel zijn in deze situaties was voor mij bijna ondoenbaar. Ik was tenslotte een doelwit van het Capitool geweest in de voorgaande opstand, dus wilde ik er nu alles op zetten om deze opstand te winnen.
    Ik wierp even een blik op Matthew en zonk toen naast hem neer. 'Ben je ook toe aan een beetje - eh - bedrijvigheid?'
    Ik keek hem met glinsterende ogen aan.






    [trouwens, wat is Freya nou van plan? (het karakter Freya :p). Zo aan haar post te lezen leek het niet echt dat zij die opstand wil, maar het als een opstapje ziet om de Spelen te winnen :p zo kwam het iig op mij over. En als Freya dat wil doen.. nou ja. We hebben sws 1 iemand die de opstand door zal zetten (Noëmi) xD]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:10 ]

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik gaf haar een schuine blik, 'Hmm?' zei ik toen ik doorhad dat ze daadwerkelijk over iets sprak. Ik zuchtte en maakte het vuur groter.

    [ huiswerk ;cc]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ze wil eigenlijk het risico niet lopen om vermoord te worden voor ze kans krijgt iets te doen met de opstand, dus bespeelt ze het Capitool...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Hij keek een beetje ongeïntereseerd op. Ik trok mijn linkerwenkbrauw op.
    'Of je ook zin hebt in wat bedrijvigheid,' herhaalde ik en ik plofte naast hem neer, terwijl ik Fred naast me neertrok.
    'Een opstand.' Mijn felle ogen glommen opnieuw.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:17 ]

    Cresseyde schreef:
    [Ze wil eigenlijk het risico niet lopen om vermoord te worden voor ze kans krijgt iets te doen met de opstand, dus bespeelt ze het Capitool...]


    [Aaaaaah, op die fiets.]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Aaaaaah, op die fiets.]

    ( huh op de fiets??)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Taendroth schreef:
    (...)
    ( huh op de fiets??)


    [ooh ken je die uitspraak niet x'D? :p het betekent hetzzelfde als: 'ooh zo' of 'oh oke ik snap het' en dat soort dingen :P]

    [Oh...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( ooh nee die ken ik niet. Is het een plaatselijke ofzo?)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Kan ik Steefie ergens heen sturen? Ik verveel me 'n beetje.. S:]

    {Wat is er gebeurt? Mijn personage was bij Noemi, Yoella, Fred en Matt en Leif. Wat is er gebeurt? Heeft iemand op Melissande gereageerd?}


    Tijd voor koffie.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik gooi stilletjes steentjes heen en weer en hou mijn pijl en boog gereed. Ondertussen kijk ik een beetje naar Noëmi en Matthew. Ik ben blij dat ze allebei nog leven, aangezien ze belangrijk voor me zijn. Ik zucht zachtjes en kijk weer voor me uit, op zoek naar beweging van wild.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Vraag even aan Noëmi! We veroorzaken een opstandje....]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...