• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:56 ]

    Freya Aprilynne, district 11

    'Willen jullie hier sterven? Willen jullie dat dit verder gaat?' fluisterde ik. 'Jullie kunnen me ons meedoen, we zijn al met best veel, zijn jullie deze spelen niet beu?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Je hoeft niet steeds Cresseyde te zeggen, ik noem gewoon Freya (als het prsonage)]
    Frederick Smith, district 12

    'Ik hoop dat dit goedkomt,' zuchtte ik, ik trok haar mee naar de rest, we waren inderdaad dicht bij geweest...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jessiiicaa schreef:
    [nee. En hoezo was da Steef's laatste post?:P Cresseyde; ik had alweer gepost met Noëmi]


    [Laatste post van het vorige topic. ;D
    Oké, geen tijdsprong. Steefie slaapt? Iemand zin om hem wakker te maken, of zo? ^^]

    [Whaha, ik vind 'noemen' nog steeds veel genialer dan het Nederlandse 'heten'(krul)
    -Nederlanderhier-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cresseyde schreef:
    [Nee, hoezo? Luca mag dat oplossen...]


    [Wat mag Luca oplossen? En wie weten er nu al van de rel?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ann Rose Morrinsson || District 2.

    "We zijn al met veel" eindigde het meisje haar zin. Eigenlijk wou ik een rot opmerking naar haar hoofd slingeren maar ik wou niet sterven dus knikte ik maar dat het goed was en wreef de slaap uit mijn ogen. Ik liep naar Steef en maakte hem wakker. "eeuj steefie wakker worden" fluisterde ik en pakte mijn spullen bij elkaar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Laat maar ik weet het al. Mijn bedje schreeuwt om aandacht ;$.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [hahahaha Xd ik heb vandaag in dat atlas games sweater geleefd hij zit zo lekker :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Freya Aprilynne, district 11

    'Nee, uhm, kom morgen naar de hoorn. Ze gaan dit verliezen, ik ga terug naar mijn districtgenoot, tot morgen?'
    Ik klom een boom in en rende terug, hopelijk hadden de jongens en Frederick en Noëmi ook een beetje succes...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Soms voelen de Belgen hier zich toch een beetje outsiders, met andere taal en vakanties enzo...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [nou people ik ga me bed heeft het koud maar ik reageer morgen na school ben denk rond 4 uur weer online maar moet dan ook leren enz voor morgen byee]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ben er ook vandoor...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Citizen schreef:
    [Whaha, ik vind 'noemen' nog steeds veel genialer dan het Nederlandse 'heten'(krul)
    -Nederlanderhier-]


    [omg -voelt zich blond- ik snapte Freya's antwoord al niet xd. Maar ik wist niet dat je Freya heette.]

    [Nu voel ik me blond, ookal is mijn haar overwegend bruin, behalve sommige plukken in de zon. Ik HEET dus Freya, gebruiken jullie dat niet? Ook niet als in 'zo noemt men me'?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    AweSomee schreef:
    [hahahaha Xd ik heb vandaag in dat atlas games sweater geleefd hij zit zo lekker :P]


    [Grrrr ! Waar is mijn trui?! (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)]