• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:56 ]

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik deins achteruit als ze met een mes de bosjes in duikt. Het mes is lang en scherp. Je kan het zien glimmen in het zonlicht.
    "Hé," Zegt ze terug. Ik kan aan haar stem horen dat ze me niet helemaal vertrouwd.
    "Voor het geval dat je het denkt, ik ben hier niet om je te vermoorden," Begin ik rustig, terwijl ik hetzelfde met mijn handen aangeef. "Ik ben mijn mede tribuut zat," Ik probeer een vriendelijke, aangename glimlach om mijn gezicht te toveren. En dat lukt me toch aardig.
    "Steef," Stel ik mezelf voor. "En jij?" Ik werp een blik over haar schouder, tussen de bosjes door, naar het jonge meisje.

    Frederick Smith, district 12

    'Je was haar beu?' vroeg ik sceptisch, hier trapte ik dus niet in... Ik moeide me gewoon met de boel...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik liet mijn mes weer zakken iets gerustgestelder zakken.
    'Je was aar beu?' gooide Fred er tussendoor en hij keek hem scetisch aan.
    Hij stak zijn hand naar me uit. 'Steef. En jij?'
    Ik nam zijn hand en schudde het. 'Noëmi. District 12. Dit is Fred, mijn districtgenoot.'
    Ik volgde Steef's ogen en zag dat ze op Yoëlla bleven rusten. 'En het kleine meisje heet Yoëlla.'

    [Ik ga slapen xxx]

    [tsss steef is stom :p ik moet gaan byee ben er morgen weer rond 4uur ofzow iets byeee]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Bye peeps]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Je was haar beu?" Hoor ik een jongen zeggen. Ik draai me naar zijn richting.
    "Mm, ja?" Herhaal ik enigszins vragend. Ik kijk hem aan. Jezus, hij kijkt me aan alsof ik zojuist een moord heb gepleegd. "En nee, ik heb haar niet vermoord," Mompel ik.
    "Noëmi. District 12. Dit is Fred, mijn districtgenoot," Zegt ze en schud mijn hand. Ik kijk van Noëmi naar Fred. Oké, dat moet ik onthouden. "En het kleine meisje heet Yoëlla," Voegt ze er nog aan toe.
    "Is zij niet te jong, ik wil me er niet mee bemoeien, maar .." Mompel ik maar hou de rest in. Steef, dit heeft geen zin. Ze moeten je vertrouwen, niet wantrouwen. "Ik zit in district 2," Voeg ik er nog aan toe.

    [Welterusten!]

    AweSomee schreef:
    [tsss steef is stom :p ik moet gaan byee ben er morgen weer rond 4uur ofzow iets byeee]


    [Dankjewel. Steef houdt ook van Ann. Tot morgen!]

    Matthew James Morisson || District 8

    Toen hij vroeg naar Yoëlla trok ik haar nog iets dichterbij. Ik weet niet als ik hem zou kunnen vertrouwen. Hij is een beroeps, maar toch hier voor die opstand. Ik zucht en kijk hem aan, 'Matthew,' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ann Rose Morrinsson || District 2.

    Zo te zien ging Steef ook naar de rivier om te drinken. Ik hoorde hem praten en opeens kwam het meisje uit de bosjes wie ik de fazant voor was. Ik keek met grote ogen toe en hoorde alles aan. Ik ging even met mijn tong langs mijn mond, die voelde heel droog aan. Ik verschool me nog ietsjes dichter in de bosjes en ging zitten. Om me heen kijkend voor steentjes hield ik in mijn ooghoeken Steef en het meisje in de gaten. Ik had een geen steentje gevonden dus ging ik maar verder met mijn pijl maken. Ik prikte met het steentje waar ik mijn boog mee had gemaakt In de pijl en brak een stukje van de veren af zodat het een goede pijl werd. Ik stopte ze erin en keek er bewonderend naar mijn eerste pijl die was goed gelukt. Om te kijken of mijn boog werkte pakte ik een steentje. Ik richtte hem op de grond voor het meisje en schoot hem af.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 7:59 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [going school see ya ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Beetje vaag dat Ann kan zien dat Steef ging drinken. Hij deed het allemaal stiekem, maargoed.]

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik zet mijn arm tegen de boom en leun er tegen. Rustig wacht ik op antwoord van Noëmi of Fred. Plotseling belandt er een steentje voor Noëmi's voeten. Aprubt draai ik me om. Daar in de struiken beweegt iets. Op dit soort momenten baal ik ervan dat ik geen wapen hem. Met mijn vuist in de aanslag loop ik het struikgewas in. Daar zit Ann.
    "Wat doe jij hier nou weer?" Vraag ik verbaasd. "Hoe weet je dat ik .." Ik wil vervolgen, maar hou mijn mond. "Waarom ben je me gevolgd?" Vraag ik dan maar, terwijl ik haar aankijk. Dit meisje blijft me verbazen.

    Ann Rose Morrinsson || district 2.

    Steef kwam naar me toegelopen. "Wat doe jij hier nou weer?" voeg hij verbaasd. "Hoe weet je dat ik..." vervolgde hij zichzelf. "Ik wou ook gaan drinken maar dat hoefde jij niet te weten" zei ik terwijl ik opstond. Ik liep naar het meertje, keek er even en maakte toen van mijn handen een kommetje. Ik pakte water en dronk het op daarna veegde ik mijn mond af en klopte het zand van mijn broek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik was vergeten dat aan jullie te zeggen, maar het is dus bij de hoorn, in de namiddag, tot die tijd doet iedereen best zo normaal mogelijk...]
    Frederick Smith, district 12

    'Hebben jullie enig idee wanneer?' onderbrak ik hem, ik had opgevangen dat iedereen tegen de namiddag samen zou moeten zijn, maar ik wist niet waar.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Wat is er tot nu toe gebeurd? Ik ben er weer :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'