• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:56 ]

    Password schreef:
    (...)

    [Grrrr ! Waar is mijn trui?! (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)]


    Muwahahahahahah


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ben vanmiddag denk ik later 0nline want ik moet even bij een bejaarden thuis vragen of ik bij hun mijn maatschapelijke stage kan gaan lopen dus ik ben er later]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kiara Felicia Anderson || District 9. Meld zich.

    (na school kom ik online. rond 4 uur)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Wanneer is dit topic aangemaakt? Want ik heb zelf ook een topic aangemaakt..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Ergens staat dat we hier posten en dit is de enige die ik zag.]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 13:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik slaap rustig, het is een droomloze slaap. Plotseling schud iemand aan mijn schouder. "Eeuj Steefie wakker worden," Ik zucht, open mijn ogen en rek me uit. Het is Ann. "Hea, wat?" Vraag ik verward. Ik sta op en zie nog een meisje staan. "Oké, waarom maakt je me wakker?" Vraag ik aan Ann. Ondertussen kijk ik van het meisje naar Ann. Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en klop mijn kleren af. Wat is hier aan de hand? En wie is dat? Ik zeg de vragen niet hardop, maar hoop dat ze het zelf wel verteld.

    [Ik ga leren en weet niet hoelaat ik ga rp'en]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Welcome to the new girl. Je bent net op tijd voor wat wel eens de omslag van het RPg kan worden. Ik heb nu even niets te doen, dus licht ik je personage wel even in als je een eerste post zet...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ Heeft iemand nog gereageerd op Destiny? Ben nu namelijk érg door de war.. met dat osptand gebeuren..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nee, volgens mij niet, maar er kwamen denk ik wel mensen op jullie af...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ Ooohh, nou oke...ik zie het wel ;s]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cresseyde schreef:
    [Nu voel ik me blond, ookal is mijn haar overwegend bruin, behalve sommige plukken in de zon. Ik HEET dus Freya, gebruiken jullie dat niet? Ook niet als in 'zo noemt men me'?]


    ['Ik - hoe zei je dat? - noem Freya', in dit geval, gebruiken we niet en daarom vatte ik het eerst ff niet. We zeggen altijd 'Ik heet Freya'. Noemen mbt een naam gebruiken we niet haha. Soms gebruik je het wel met voorwerpen, bijv; dat wordt een auto genoemd. Over blond gesproken.. dat ben ik wél. Ik heb heel lichtblond haar (maar ben niet dom. Heb echt HAAT aan dat verrotte vooroordeel). Maargoed. Ik zal ff een post schrijven]

    [Ik ben aan het leren. Morgen een Frans proefwerk. Freya doet toch mee met het opstand gebeuren? Steef heeft juist zin in de games. Dan wordt nog gezellig. ;D]

    [ik moet zo naar school voor een drama presentatie, alsjeblieft niet te snel gaan]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see


    Frederick Smith, district 12

    'Ik hoop dat dit goedkomt,' zuchtte ik, ik trok haar mee naar de rest, we waren inderdaad dicht bij geweest...


    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik hoop dat dit goedkomt,' verzuchtte Fred en hij trok me mee naar de rest van ons pact. Ik knikte hevig en enthousiast. Een nieuw soort opgeborrelde opstandigheid deed me vrolijker voelen dan dat ik me in weken had gevoeld.
    Eindelijk zouden we gaan rebelleren. Er zou voldoening komen.
    Toen de opstand door Katniss en Peeta geleid werd, was ik niet in staat geweest mee te rebelleren. Ik stond in een zwakke en gevaarlijke positie: eerst was ik zwanger, kreeg toen een kind, was ongehuwd en nog niet eens meerderjarig. Ik had een tijdlang ondergedoken gezeten, wat een zware tijd was geweest. Het Capitool was dat op dat moment meedogenloos en barbaars en deden er alles aan - wanneer iets niet in het verloop van hun regels liep - om levens te verwoesten. Ik was een van die geselecteerde kanidaten geweest waarvan het Capitool besloten had dat mijn leven verwoest moest worden.
    (levenslange) Gevangenisstraf, ik veroordeeld tot de dood, mijn kind veroordeeld tot de dood, mijn dochter afnemen... het was allemaal voorbij gekomen. Ze hadden me beschouwd als rebel, ondanks dat ik per ongeluk zwanger was geraakt.
    Het moment dat het Capitool aan de overwinnende hand had gestaan, hadden ze zich niet meer zo om mij bekommerd en kon ik weer normaal gaan leven.
    Helaas was het noodlot daarna toegeslagen: ik had mee moeten doen met de Spelen. Soms spookte het onaangename idee door mijn hoofd dat ze mij expres getrokken hadden.
    De blik in mijn ogen was afwezig, emotioneel en zelfs lichtelijk boos geworden toen ik aan mijn veelbewogen leven tijdens de zwangerschap en na Lily's geboorte dacht.
    Ik slikte even en probeerde de gedachtes van mij af te schudden.
    'Kijk!' Mijn stem klonk lichtelijk instabiel en ik schraapte mijn keel, totdat ik weer enige houvast had. 'We zijn er weer.'

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:42 ]