• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:56 ]

    [samenvatting??]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Anders lees je het ff door, dat is wel zo makkelijk.]

    [0.o Freya heeft een complot om de beroeps uit de weg te ruimen? Bad girl!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Volgens mij heb je het niet begrepen...
    Ze wil het Capitool ten val brengen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [huh maar ooow ze probeerd ze in de val te lokken om te zeggen dat de beroeps dood moeten?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Omdat mensen doorkrijgen dat ze opstanden voorbereid, en dan zou ze snel vermoord worden, tenzij ze liegt!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "We moeten naar de hoorn komen," Beantwoord Ann mijn vraag. "Mar ga jij maar, ik moet nog wat pijlen maken," Vervolgt ze dan en begint met een steentje het stuk hout te slijpen.
    Ik zucht even. Kan ik haar vertrouwen? Is dit geen actie zodat ik vermoord wordt, je weet maar nooit met wie ze gepraat heeft toen ik lag te slapen - Wat me trouwens wel goed gedaan heeft, ik voel me veel sterker -.
    "Oké," Zeg ik tegen haar, met de gedachten dat ik het niet ga doen. Ik ga liever op jacht, voor eten dan dat ik alleen op mijn weg naar de Hoorn des overvloeds vermoord wordt. Nee, ik ben niet gek.
    "Succes," Zeg ik met een knikje op haar handen, waarna ik wegloop in de richting van de Hoorn. Ik kijk achterom en zie dat ik uit het zicht ben. Rustig loop ik verder naar het meertje, bekijk het water en keur goed. Ik zal toch iets moeten drinken. Voorzichtig leg ik mijn handen in het water, maak een kommetje en gooi mijn gezicht nat. Direct ben ik helemaal wakker. Daarna maak ik opnieuw en kommetje en drink eruit. Het smaakt anders dan thuis, maar niet vies. Plotseling hoor ik geluiden uit de struiken komen. Ik hoor stemmen. Ik ben doodstil en luister mee. De laatste stem die ik hoor is een vrouwelijke stem.
    "Ik bescherm je, weet je nog?" De gene zegt het zachtjes, maar ik kan het verstaan. Ik sta op, rek me even uit en loop dan naar het geluid toe. Ik kijk vanachter een boom naar de mensen. Er zit een jong meisje en een ander meisje. Ik gok van mijn leeftijd.
    "Hée," Groet ik ze zachtjes. Ik kan hier wel blijven staan en stiekem meeluisteren, maar dat wordt ik vast uitgemaakt voor 'de spion'. Dat heb ik liever niet..

    [Sorry dat het zo lang duurde. Er kwam iemand iets ophalen bij ons en ik moest ff helpen.]

    Jessiiicaa schreef:
    [Komt Steefie nog onze kant op?]


    [Daar is mijn lekkerding al. XD
    Oké, ik moet nu echt stoppen. FOEI IK.]

    [Me likes... Helaas heb ik geen vrouwelijk peronage over, alleen FredxD]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    (hoe komt iedereen toch aan allemaal van die mooie plaatjes?? )

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:53 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Cresseyde schreef:
    [Me likes... Helaas heb ik geen vrouwelijk peronage over, alleen FredxD]


    [Het spijt me heel erg, maar ik hou Steef toch hetro. XD]

    Taendroth schreef:
    (hoe komt iedereen toch aan allemaal van die mooie plaatjes?? )


    [Google = Zoektermen; 'Handsome young boy, hansome guy' en vaak vindt je site's met plaatjes.
    Weheartit.com = Zoektermen; Boy, guy, handsome boy/guy, handsome dude.
    Ik heb ondertussen een hele collectie. (:]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik sprong bijna een meter de lucht in toen ik het gefluisterde 'Hée!' achter me hoorde. Ik sprong overeind en keek naar de bosjes waar de stem vandaan kwam.
    Ik duwde Yoëlla voorzichtig achteruit. Ik overwoog een pijl te trekken, maar dat viel meer op, dus trok ik mijn lange mes en dook de bosjes in.
    Voor me stond een knappe jongeman, van mijn leeftijd. Ik had hem wel eens in het Capitool zien rondlopen, de tijd dat we trainden.
    'Hé,' antwoordde ik gespannen terug.

    (Mag ik ff een korte samenvatting?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Uhm, kort?
    Er zijn overal pactjes die we proberen samen te voegen om een opstand tegen het Capitool te beramen.]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...