• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...

Inschrijvingen.

WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.

DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

[ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:56 ]

[is er al een reactie geweest van Melissande of van Mike? Ik was het topic een beetje kwijt.]

Remember to be ridiculous.

Jessiiicaa schreef:
    (...)

[Ergens snachts.]

Noëmi Crowe || District 12

Yoëlla knikte, maar kroop toen weg en ging tegen een boom aanzitten. Ik wierp een blik op Fred, Matt en Alex en ging toen naast Yoëlla zitten.
    'Hé.' Ik kantelde haar hoofd. 'Ik bescherm je, weet je nog?' Ik knipoogde en streek door haar haar.

Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

Ik knik zachtjes. 'Maar straks gaat het mis,' fluister ik zachtjes. Vervolgens klem ik mijn handen zachtjes om mijn boog.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Password schreef:
    Steef Philippe Rogers || District 2.

"Dat zou nog eens een probleem kunnen zijn," Mompelt Fred. "Op zich zijn we met genoeg om hem af te maken, maar dat zou niet bapaald goed zijn voor de samenwerking tussen alle districten..." Vervolgt hij. Wacht even.. hem afmaken? Over wie hebben ze het?
    "Even tussendoor, wie willen of gaan jullie afmaken?" Vraag ik opnieuw verbaasd.
    "Ik wilde inderdaad iets zeggen," Praat Noëmi eroverheen. "We zorgen voor een opstand," Opstand.. Hmm.. "We ontsnappen, brengen de jongsten eventueel in veiligheid," Haar vinger priemt naar Yoëlla. "En diegenen die willen, vechten mee in de strijd. Wij gaan door waar Katniss en Peeta faalden. We willen niet meer overheerst worden door het Capitool. Wij willen vrijheid. Gezondheid. Veiligheid. Meer voedsel. Heb je enig idee hoeveel mensen bij ons sterven aan de Hongerdood?" Ratelt ze verder. "Wij willen meer verdeeldheid. Gerechtigheid," Ik kijk haar verbaasd, maar ook ongelovig aan. Dat kan niet! Maar ik speel het mee, misscien is dat een betere strategie.
    "Ik ben er mee eens," Begint ik. "Laten we vechten tegen het Capitool!" Als overtuiging steek ik mijn vuist in de lucht.
    "Mooie speech!" Zegt Fred. Heel mooi, wacht maar eens af.. Noëmi fluistert iets tegen Fred, maar ik kan het niet verstaan.

Ik knik zachtjes. 'Maar straks gaat het mis,' fluister ik zachtjes. Vervolgens klem ik mijn handen zachtjes om mijn boog.

Mijn mond viel van verbazing open toen hij ermee instemde. Ik verwachtte veel, maar dít viel daar absoluut buiten.
    'Dat is een verrassend positief antwoord.' Ik hield mijn stem zo oppervlakkig mogelijk.
    Opnieuw wilde ik iets zeggen, maar besloot toen resoluut mijn mond te houden. Ik keek Fred met een zijdelingse blik aan. Zou hij Steef geloven? Wat dat betrof was hij vrij sceptisch. En dat was maar goed ook.
    Toen wendde ik me tot de kleine Yoëlla.
    'Maar straks gaat het mis,' fluisterde ze, terwijl ze haar handen om haar boog heenklemt.
    'Ik bescherm je met mijn leven, oké?' Ik knuffelde haar en haar haren kriebelden in mijn neus. Ik liet haar los en vervolgde. 'En zodra ik je veilig hier weggehaald heb, zorg ik ervoor dat je in veiligheid wordt gebracht, oké? Tenzij je mee wilt vechten, natuurlijk.'
    Ik drukte een kus op haar kruin. 'We blijven leven, Yoëll! Daar gaan we voor vechten!' fluisterde ik heel zachtjes en ik glimlachte.

[ik vind Yoëlla schattig<3]

[ bericht aangepast op 18 april 2012 - 18:17 ]

[leeeeeeeeeeef. Waar is iedereen? xD]

Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'dus nu moeten we gewoon doorgaan met wat we hiervoor ook deden?,' vraag ik. ALs we te opvallend doen, zal het Capitool wraak nemen en een 'ongeluk' laten gebeuren hier in de arena. 'zullen we dan maar teruggaan naar de tent?,'

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

( thuis Frans aan het makenXD)

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

Steef Philippe Rogers || District 2.

Noëmi's mond valt van verbazing open. Shit.. ben ik toch ongeloofwaardig geweest? Ik kan me op dit moment wel voor m'n kop slaan.
    "Dat is een verrassend positief antwoord," Dus toch? Van binnen grijns ik, maar van buiten hou ik mijn gezicht in de plooi. Noëmi wendt zich tot Yoëlla. Ik leun tegen de boom - Waar ik naast sta - aan en kijk naar Fred. Hij lijkt me een vrij intelligente jongen, maar zijn blik is vrij sceptisch. Zal hij mij ook geloven? Ik hoop het maar. Als ik door de mand val, kost dat mijn leven..

Taendroth schreef:
    ( thuis Frans aan het makenXD)

[Succes met Frans. Ik vind dat echt het stomste vak dat er is. ;D]

[ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:14 ]

( ben ik het meeeens)

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

[En nu nog een reactie van Freya als Frederick en ik kan een nieuwe post schrijven(a)]

Ik voel me beter bij Noëmi's woorden. Veel beter.
    'Ik wil ook helpen,' piep ik er zachtjes tussen terwijl ik me wat stoerder probeer op te stellen. Alhoewel ik nog steeds van binnen onwijs bang ben.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

'Ik wil ook helpen!'
    Ik lachte. 'Natuurlijk mag je helpen! Zolang de situatie veilig genoeg is, zul je mij niet horen klagen!'
    Ik sloeg een vrolijke arm om haar heen, terwijl mijn blik weer naar Steef en Fred gleed.
    Wat zou Fred ervan denken? Zou Steef de waarheid spreken? Ik keek hem weer even onderzoekend aan, met een nieuwsgierige blik in mijn ogen.

[Awh.. Cresseyde aka Fred is offline.. :/]

[He, shittie!]

[Ik ben al terug, Fred dus?]

Frederick Smith, district 12

Ik was opgegroeid met zusjes, kleine, irritante kliertjes die heel goed waren in het misleiden van ouders, en ze tegen me opzetten, en dat was echt één van de slechtste acteurs die me ooit hadden proberen belachelijk maken.
    Ik zei niets, maar die jongen verloor ik dus nooit meer uit het oog. Ik werkte de sceptische blik deels weg, maar het lukte niet helemaal.
    'Wel, wie maakt er ontbijt?' vroeg ik schijnheilig.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...