• Oke, ik ben dus uitgevraagd laatst, en toen wist ik eigenlijk al dat hij niet echt mijn type is maar ik dacht 'Nou weetje, kan wel gewoon kijken hoe het loopt'. En toen hebben we dus afgesproken, maar het was best wel.. saai. We hebben wel gezoend en zo, maar anywayss oke klaar. En nu vraagt hij dus of ik nog een keertje met hem uit wil, en ik heb ja gezegt omdat ik geen nee kan zeggen :/ Maar wat moet ik nu doen?
    Zeg maar, ik weet best wel dat eerlijk zijn gewoon het beste is, maar HOE zeg je zoiets? Vind het zo lullig om te zeggen 'Vind je niet leuk doei.' En normaal ga ik altijd mensen gewoon negeren dan, maar ik weet zelf ook wel hoe bitcherig dat is, dus ik wil gewoon kunnen zeggen dat hij niet mijn type is. En zo klinkt het inderdaad heel makkelijk maar ik zou echt niet weten hoe je iemand zoiets verteld. :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Genius schreef:
    Waarom zoen je met hem als je het saai vond. :')

    Anyway, ik ben altijd heel eerlijk in die dingen dus ik had al gewoon nee gezegd. En anders zeg je gewoon dat je toch liever niet meer wil.


    The universal language of art.

    Saigon schreef:
    Doe één ding niet, het tegen andere zeggen. Want voor je het weet komt het bij de persoon zelf en dat komt nog harder aan dan dat je het zelf zegt.
    Blijf subtiel, zeg bijvoorbeeld 'ik vind je een leuke/lieve jongen maar ik denk dat we niet bij elkaar passen'. Of 'je bent niet echt mijn type'. Het is moeilijk maar even door de zure appel heen bijten.


    26 - 02 - '16